COCA COLA POP STAR 2003
7. 4.
Vyhlášení soutěže Coca-Cola InternetStar a Coca-Cola MobileStar.
1. 4. - 25. 4.
Předvýběr demosnímků, které budou zařazeny do prvního kola soutěže
30. 4.
1. zasedání poroty – neveřejné základní kolo soutěže
květen
2. zasedání poroty – neveřejné semifinále
červen
3. zasedání poroty – veřejné finále, vyhlášení vítěze
červen – září
Nahrávání alba vítěze Coca-Cola PopStar
říjen
Vydání alba vítěze Coca-Cola PopStar
HISTORIE SOUTĚŽE
Projekt Coca-Cola PopStar vznikl před dvěma lety na Slovensku. Jeho iniciátory byli zástupci slovenské společnosti Coca-Cola, slovenské pobočky hudebního vydavatelství Sony Music / Bonton a produkční agentury Le Creative. Principem soutěže Coca-Cola PopStar bylo vybrat zajímavý hudební projekt a umožnit jeho natočení a vydání u Sony Music / Bonton.
Soutěž Coca-Cola PopStar přinesla nemalé překvapení. V první řadě to byl nečekaný zájem o soutěž jak ze strany aktivních muzikantů, tak i veřejnosti. V druhé řadě pak vysoká kvalita soutěžních demosnímků.
Coca-Cola PopStar přivedla na svět již dvě úspěšná alba. Skupina Seven Days To Winter získala v předminulém roce cenu Aurela (obdoba českých APH) v kategorii „objev roku“ a zpěvačka Misha se stala loňským objevem roku ve slovenské soutěži „Slávik“(obdoba našeho Slavíka). Misha se stala navíc objevem roku v anketě hudebních dramaturgů slovenských rádií “Grand Prix Radio”. V této soutěži hlasuje 10 hudebních dramaturgů zastupujících nejprestižnější slovenská rádia. Očekává se i její nominace na ceny Aurel 2002 v kategoriích “Zpěvačka roku” a “Objev roku”. Nejčerstvějším oceněním Mishy je cena OTO 2003 v kategorii zpěvačka roku (obdoba našich Tý Tý).
Úspěch projektu Coca-Cola PopStar byl impulsem k rozšíření podobných aktivit také do České republiky.
www.cocacolapopstar.cz