LIVE: Sobota na Grape - Marina and the Diamonds si podmanili letiště

Vydáno 17.08.2011 | autor: redakce

Studenou noc ve stanu klasicky vystřídalo ranní teplo a už dopoledne se návštěvníci procházeli po piešťanském letišti. Využívali zejména příjemné posezení na polštářích rozloženými po areálu, či na slámě a léto se rozhodlo alespoň na jeden den ukázat tvář, takže nic nebránilo dobré náladě.

LIVE: Sobota na Grape - Marina and the Diamonds si podmanili letiště LIVE: Sobota na Grape - Marina and the Diamonds si podmanili letiště

img_4146

Po formaci La3no Cubano, nebo stále úspěšnějších Talkshow předvedli poutavou show i kluci ze Sunflower Caravan. Tato trojice je na Slovensku stále poměrně neznámá, ale jejich otevřený přístup a sympatické vystupování si získalo publikum a záznamy z jejich koncertu už lidé sharují na facebooku jako horký tip.

O probuzení z předešlého dne, či spíše předešlé noci se postarali i Billy Barman."Barmani" postupují vpřed co se týče popularity, jenom jako klasická "festivalová" kapela svůj playlist nemění a mnohým chyběla i pódiová spolupráce s extrovertním hiphopperem Tomášem Hafnerem, který se podle frontmana Juraje na pódiu očekávané nedostavil a kdyby ho diváci viděli o páté ráno, ani by se nedivili. Namísto Hafnera s nimi vystoupil houslista a cimbalista a to dodalo šťávu právě jejich skladbě s názvem Cikánská

V tancování se nepřestávalo, Para je známou značkou kvalitní festivalové zábavy, zdá se, že se pro tento účel narodila. Z důvodu chytlavých melodií (a také zrušeného koncertu Roads na druhém stagei) se najednou pod hlavním pódiem vytvořila hopsající masa, ruce se dvihli do nebes a hlasy sborově ječeli "som abstinent, aj keď nemusím". Nálada se změnila při vystoupení Uniques, který jsou svým berlínským indie-electro-popem úplně jinde než slovenský "zábavové" kapely, ale v rámci uvolněné nálady během denního světla jim chyběla atmosféra typická zejména pro jejich vystoupení v klubech a navzdory vydařenému koncertu to nebylo to pravé ořechové a těšíme se na nich opět v nějaké zajímavé hospodě!

img_4452Zatímco ve vedlejšího stanu zněli Diego nebo Dva, na hlavním pódiu jsme mohli slyšet The Wombats, ale jako dosud u žádného z headlinerů, ani při The Wombats jste nestáli s otevřenou pusou a zážitek byl spíše příjemný jako hodnotný. Dopředu se však již tlačili lidé, kteří se doslechli o skvělé show, kterou vede jistá Marina a opravdu, čekal nás vrchol festivalu. Bez ohledu na to, zda jste nebo nejste fanouškům tohoto ženského synthpopu, Marina & The Diamonds vás jednoduše vtrhli dovnitř svého vystoupení. S lahví vodky v ruce a růžových šatech, které si údajně odložila ještě z nějaké školní akce pobíhala na vysokých podpatcích a ovládla nejen pódiu ale i všech co stáli pod ním. Když ze sebe strhla princeznovské šaty a ukázala se v jednoduchém outfitu, z něhož jí občas vyběhla podprsenka, dav se mohl zbláznit. Lidé mezi skladbami spontánně vykřikovali její jméno a navzdory zákazu bezpečnostní služby pouštěli bubliny z bublifuků, což zjevně ocenila i Marina a nadšeně děkovala za skvělou podporu.

Po tomto energickém vystoupení se většina zúčastněných vybrala k stánkem s občerstvením a alkoholem, nebo do stanů nabudit se na dlouhou noc. Kvalitní show předvedla NOHA, do zbláznění nám hráli do rytmu DJs emonoizboys, nebo Yanko Kral, příjemně překvapil i raper Vec. Únava ještě musela počkat do rána a noc proběhla tak rychle, že se člověk nenadál a už znovu ležel doma ve své posteli.

text: Katarína Šamajová, Simona Michalíková, foto: Pavel Mužák

0,00