LIVE: Evanescence zatopili v poloprázdné Incheba Areně

Vydáno 18.06.2012 | autor: redakce

Ačkoliv Evanescence fungují na scéně už skoro patnáct let, výlet do Česka si udělali až nyní. Přivezli s sebou loňskou bezejmennou desku, celkově teprve třetí, a lokální support jim dělali domácí Dying Passion.

LIVE: Evanescence zatopili v poloprázdné Incheba Areně LIVE: Evanescence zatopili v poloprázdné Incheba Areně

015 evanescenceEVANESCENCE
INCHEBA ARENA, PRAHA
21. 6. 2012

Neznámá předkapela ze Šumperka dav natěšený na Evanescence příliš nenadchla.  Už během jejího představení začalo být podezřelé, že hala je naplněna sotva z poloviny. I když jsou Evanescence už od bestselleru Fallen (2003) ikonou současného gothic metalu, zájem českých fanoušků nebyl zdaleka takový, jak se přepokládalo a situace se nezměnila ani s nástupem hlavních hvězd na stage. A určitě za to nemohl koncert Mr. Worldwide alias Pitbulla probíhající jen pár metrů odsud v Tipsport Areně – zde se asi o konkurenci příliš mluvit nedá. Hlavní důvodem slabé návštěvnosti bude spíš podceněná propagace koncertu.

Krátce po deváté hodině se na pódium přiřítila černovlasá frontwoman Amy Lee spolu se svým pětičlenným doprovodem.  Halou rezonoval její důvěrně známý a nezaměnitelný hlas a show mohla začít. Amy ani kapelu naštěstí nerozhodilo, že v hale není plno a do vystoupení daly úplně vše. Díky tropickému dni bylo v kotli pod pódiem pořádné dusno a vzduch se doslova vařil. Zpěvačce to ale energii neubralo, po pódiu běhala jako střela a pokud se snad zapotila, nebylo to pod nánosem třpytek, které měla na holé kůži, téměř poznat.

020 evanescenceAmy Lee je známá svými originálními goth kostýmy, které si často navrhuje nebo i šije sama. Těžko říct, zda i model pro tento večer byl z její dílny, každopádně Praze se představila v černobílých krajkových šatech a těžkých vysokých botách.

Podívejte se na fotoreport z koncertu

Evanescence dali do své první návštěvy v ČR opravdu všechno a předvedli skoro dokonalou show. Zazněly známé hity jako Call Me When You’re Sober, My Heart Is Broken nebo My Immortal, kapela však představila i novinky z jejich třetí a poslední desky pojmenované jednoduše Evanescence. Amy Lee nezapomněla zminit, jak je ráda, že se konečně dostala do České republiky, o čemž mluvila už několik dní před koncertem. Téměř za každou písní také česky poděkovala.

Patrnější nejslavnější arkansaská skupina svoji první návštěvu Prahy zvládla na výbornou, takže nezbývá než doufat, že nebyla jejich poslední...

Setlist: What You Want, Going Under, The Other Side, Weight of the World, Made of Stone, Lithium, Lost in Paradise, My Heart Is Broken, Sick, The Change , Whisper, Call Me When You're Sober, Imaginary, Bring Me to Life, Swimming Home, Your Star, My Immortal

text: Petra Doležalová, foto: Petr Tibi

0,00