LIVE: Back to School v Brně - návrat do lavic ve velkém stylu

Vydáno 21.09.2012 | autor: redakce

Putovní festival t-music Back to School, který zpříjemňuje zahájení nového školního a akademického roku, zavítal i letos do Brna. Fanoušky od návštěvy neodradil vítr ani chladnější počasí.

LIVE: Back to School v Brně - návrat do lavic ve velkém stylu LIVE: Back to School v Brně - návrat do lavic ve velkém stylu

29 back to schoolAreál u přírodního koupaliště Riviéra vystřídal větší a otevřenější Sportovní areál Hněvkovského v Komárově. Davy návštěvníků sem proudily prakticky celý den. Program odstartoval ve tři hodiny, kdy se areálem rozezněly první tóny skupiny Memphis. Hradecká partička, která do brněnského line-upu přibyla díky místní vstřícnosti, svým jemně rockovým vystoupením příjemně navnadila diváky na další hudební čísla.

Diváků pod pódiem pomalu přibývalo, když se hodiny přehouply přes čtvrtou hodinu a nastoupila nu-metalová parta Cocotte Minute. Pětice kolem charismatického Martina Zellera sáhla do všech tří dosud vydaných alb a svůj set doplnila o dvě novinky. Nezklamali ani Eddie Stoilow, jejichž skladbu Goodbye mimochodem silně prožíval i Jirka Trnka, moderátor celé akce. Proběhlo také pár vtípků na téma prohibice: zpěvák Honza Žampa pochválil brněnské publikum, že se umí bavit, i když pije jen vodu a pivo...

15 back to school  eddie stoilowHonza Žampa (Eddie Stoilow) vtipkoval na téma prohibiceNásledně vlétli na stage Tleskač se svým "Crazy ska from Pilsen". Během jejich show začalo být v areálu těsno a diváci názorně předváděli, co to znamená "utrhnout se ze řetězu". Ještě hustší to bylo během následného vystoupení Mandrage. Pod pódiem nebylo k hnutí a fanoušci hlasitě zpívali spolu s Víťou Starým. Tomu sice občas nestačil dech, ovšem všichni kolem byli očividně spokojeni. Jako poslední zahrála rozjetým školákům, studentům a všem ostatním Vypsaná fiXa.

Podívejte se na fotky z t-music Back to School v Brně

Během festivalu se ale lidé nemuseli bavit pouze hudbou – k dispozici byla t-music Academy, kde mohli návštěvníci splněním zábavných úkolů získat titul tmA, nebo vědecký koutek, který dal nahlédnout do mikrosvěta.

Na závěr nutno pochválit pořadatele za dodržení time plánu a celkově vydařenou zábavu. Tímto se open air t-music Back to School přesouvá do Českých Budějovic, kde se na stejný line-up můžete těšit 25.9 od 15 hod, v areálu kolejí JČU .

t-music Back to School pokračuje v následujících městech:

25. 9. České Budějovice
27. 9. Plzeň