Vydáno 18.05.2010 | autor: redakce

V době, kdy politici vyrazili nahánět své voliče po celé republice, vydala se na turné i Lucie Bílá. Jak se jí podařil koncert v hodonínském kulturáku, prozradí náš kolega Karel Prchal.

Lucie Bílá zazářila v Hodoníně Lucie Bílá zazářila v Hodoníně

LUCIE BÍLÁ
8.5. DŮM KULTURY, HODONÍN

Bílá radost v hodonínském kulturáku
Lucie Bílá ale nemá za potřebí podbízet se nastavovaným předvolebním guláškem nebo pivem za totalitní cenu. Své kvality už nejednou dokázala. A tak se rozhodla zajet a zahrát tam, kde ještě nezpívala. A tak se dostalo i na hodonínský dům kultury. Všechno vypadalo velice dobře. Vyprodaný sál, natěšené publikum a v něm i doktorka Blanka Směřičková se svou maminkou Miroslavou Pavelekovou v první řadě. Starší dámu už od začátku trápila hlasitá hudba. „Nechcete si přesednout dozadu?“ ptala se jí pozorná zpěvačka. Ale nepochodila. Tak jí alespoň slíbila, že bude trochu méně křičet a zpívat potichu.

Chvíli to šlo. Jenže k Lucii řvaní prostě patří. A to už zase trpěla věrná posluchačka. „Zkusíme maminku trochu opít. Dáte si víno?“ ptala se zpěvačka. „Maminka bílé nemůže,“ vracela nabídnutý pohárek její dcera Blanka Směřičková. A dav se vsunutou etudou bavil. Netrvalo dlouho a Lucie zamířila do první řady se skleničkou červeného. Je vidět, že si naše zlatá slavice dokáže poradit jak se zpěvem, tak i moderováním a komunikací se svými diváky. V Hodoníně zazněly písně téměř ze všech alb včetně vzpomínek na muzikály, kde Bílá také účinkovala. Hlavní důraz byl ale stále kladen na novinkovou desku Bang Bang. Kromě samotné hlavní hrdinky večera si potlesk zaslouží i doprovodná kapela v čele s Petrem Maláskem. Pochvalu si zaslouží i J.A.R. bicman Bady Zbořil a jeho kolega ze stejné grupy Franta Kop.
7/7

text Karel Prchal

Playlist: Bang Bang, Haňa Zaňa,Tygřice, Vokurky, eSeMes, Láska je láska, Most přes rozbouřené vody, Živý nás nedostanou, Víajpí, Lásko máš modrý stín, Miluji tě, Stůj, Pouta, Desatero, Most přes minulost, Amor Magor, Zpíváš mi Requiem, Už nikdy víc, Martini Dry, Ave Marie, Jsi můj pán

0,00