Vydáno 23.08.2010 | autor: redakce

Do jihomoravského Kyjova zavítali Monkey Business a opět nebyla nouze o zábavu. Na místě byl i náš kolega Karel Prchal, kterému se ke konci koncertu zapalovala nejen lýtka.

Monkey Business: report z Kyjova Monkey Business: report z Kyjova

MONKEY BUSINESS
13.8. LETNÍ KINO, KYJOV

Mutanti slavili deset let své existence.
V podvečer Žalmanova Kyjova se v amfiteátru letního kina představila již desetiletá skupina Monkey Business. Už s prvními tóny zvedla většinu diváků z tvrdých dřevěných laviček a všichni se začali svíjet na betonovém plácku těsně pod pódiem. Až do poslední chvíle nikdo netušil, co se to vlastně na pódium vyvalí, protože bylo zakryto velkou černou plachtou popsanou názvem kapely. Jakmile šla opona dolů, objevila se v Kyjově parta mutantů. Matěj Ruppert s oslíma ušima, Tonya Graves a její třetí prso, které vylézalo z dekoltu. Dvě ruce navíc měl Ondřej Brousek, Olda Krejčoves a Marten Houdek. Pavel Mrázek byl ze skupiny nejstabilnější, protože měl tři nohy. Snad jediný „normální“ byl Roman Holý a Imran Zangi.

Pařba začala velmi příjemně a zostra Who Killed My Libido. Matěj Ruppert si už na začátku získal místní jednou storkou. „Tady to bylo poprvé. Vystupoval jsem v letním kině v Kyjově s Rosénkou a vypadl mi text.“ Lidi se bavili jak průpovídkami, tak i hudbou. S sebou si přinesli tekutou veselou náladu uzavřenou v láhvích na víno. A když to Roman Holý viděl, tak mu to nedalo a zeptal se. „Kolikpak by stálo pozvání do sklípku s touto kapelou se vším všudy? Cože, za deset korun? To je za jednoho nebo za celou partu?“ divil se. „A já bych měla ukázat prsa?“ opakovala Tonya Graves část splátky, kterou zachytila z hlediště.

Tak to byste nám potom museli zaplatit vy,“ dodal principál Holý. Hlavním „zabávačem“ Monkeys je Ruppert, který chvíli poskakoval jako by měl záchvat padoucnice. Jindy předváděl krátký robotický tanec. Občas se k němu přidala Tonya oblečena do puntíkovaných šatů. Večer bylo slyšet všechny hity, které Holý se svým ansáblem dal za to desetiletí dohromady. V závěru se o pyrotechnický efekt postaral Ruppert. Několikrát plivl do lidí. Nebyla to ale jedovatá slina, nýbrž oheň.
7/7

Text a foto Karel Prchal

Playlist: Who Killed My Libido, Allah Took My Tartar Sauce, Kings Of Discoteque, Bob Marleys Soccer Shoes, Country, Fatal Tempo, Twilight Of Jesters, Nuremberg, Intercooler, ID Song, MJ Is 50, Gumball, Song For All Nations, Playback, Saturday Night Is Over, Party Shit, My Friends (reggae), Piece (+dohra)!!!!!!

Fotoreport z koncertu najdete ZDE.

0,00