REPORT ZE KŘTU BOW WAVE

Vydáno 30.12.2006 | autor: redakce

Česká hip-hopová scéna má další albový přírůstek. Karlovarští BOW WAVE se dopracovali k povedenému albu Emigrant, které pokřtili minulý čtvrtek v Paláci Akropolis. Fotoreport bude brzy následovat.

REPORT ZE KŘTU BOW WAVE REPORT ZE KŘTU BOW WAVE

Bow Wave (K-Vary) - křest alba Emigrant, Palác Akropolis, 30.9. 2004 support Dendemann (DE) Veselá karlovarská partička Bow Wave koncem září s mírným předstihem pokřtila a představila své debutové album Emigrant. Stalo se tak v rámci dalšího koncertu ze série Euroconnections v řádně zaplněné Akropoli, a to za účasti velevážených hostů. Prvním gratulantem se na úvod večera stal sympatický Dendemann, který si pomalu ale jistě buduje v Čechách fanouškovskopu základnu. Stejně jako při úspěšném vystoupení na Hip Hop Kempu, na které v baru po koncertě vzpomínal téměř se slzou dojetí v oku, mu i zde servíroval beaty oldskoolový DJ Mirko Machine. V rámci jejich show si na okamžik dokonce prohodili posty, což byl jen další z důkazů, že v jejich hudbě jde hlavně a především o zábavu. Stejnou filozofii vyznávají ostatně i Bow Wave. Dávno platí, že kdekoli spustí svůj pestrý mix funkově najazzlého hip hopu, hned "celá louka skáče". Pod dohledem DJe At Worka totiž skvěle kombinují výkony dvou vypravěčů hned se čtyřmi živými nástroji (basa, kytara, bicí a výborné Rhodes klávesy). Nejen rozdováděná Akropole tedy přivítala radostnou zvěst, že po účasti na několika kompilacích a téměř nesehnatelných demonahrávkách se B.W. konečně dočkají plnohodnotného alba. Nutno dodat, že se tak nestalo náhodně, ale díky, ehm, grantu od labelu EMI, což bylo okamžitě nápaditě zohledněno v samotném názvu CD. Kmotrem desky se stal Jakub Johánek, zpěvák a kytarista zpřízněných 100°C, pocházejících taktéž z významného lázeňského města (že by se nám tu rýsovala nová, "ozdravná" hudební družba?). Čerstvě pokřtěné album by mělo co nevidět opustit temné sklady firmy a oblažit životy všech starých i nových fanoušků. O tom, jaké vlastně je a co nabízí, se samozřejmě v zápětí dočtete na stránkách Reportu. Prozatím stačí pouze konstatovat, že "Bow Wave K-Vary reprezent!". A to velmi úspěšně. Filip Tomášek

0,00