LIVE: Aerodrome festival završil Macklemore, Nine Inch Nails publikum nadchli a Hollywood Undead bavili

Vydáno 01.07.2018 | autor: Dominik Pavliš

Našlapaný line-up Aerodrome festivalu měl i v závěrečný den co nabídnout. Hlavními taháky byli Macklemore, Nine Inch Nails nebo maskovaní Hollywood Undead

LIVE: Aerodrome festival završil Macklemore, Nine Inch Nails publikum nadchli a Hollywood Undead bavili LIVE: Aerodrome festival završil Macklemore, Nine Inch Nails publikum nadchli a Hollywood Undead bavili

Poslední den Aerodrome festivalu odstartoval šílenec Frank Carter se svou kapelou The Rattlesnakes. Předvedli výbornou show a pro některé zúčastněné se stali highlightem celého dne. Nechyběl circle pit kolem zvukařské věže, surfování na lidech či zpívání v publiku. Line-up pokračoval skvělými The Kills či Limp Bizkit, kteří naopak příliš nenadchli. Nothing But Thieves sluší více klubové prostory, to ovšem nemění nic na faktu, že i na velké scéně se neztrácejí. Došlo i na cover od Led Zeppelin. Zato Lake Malawi na Óčko stagi hráli doslova pro jednu fanynku.

FOTOREPORT: Nine Inch Nails, Limp Bizkit a Macklemore uzavřeli letošní Aerodrome festival

Hollywood Undead

Fanoušci této americké rap-rockové kapely rozhodně neodcházeli zklamaní. Maskovaní showmani se na území České republiky vrátili po čtyřech měsících – v únoru totiž koncertovali ve vyprodaném Foru Karlín. Z publika vytáhli přibližně pětiletého fanouška a jeho sestru, aby si na pódiu společně zazpívali. Zazněly skladby Whatever It Takes, Everywhere I Go či Riot. Hollywood Undead si střihli i cover Enter Sandman od Metalliky a Du Hast od Rammstein. Místo sóla na bicí proběhlo "beer solo", kdy dva členové na pódiu "exovali" pivo. Show byla zábavná od začátku do konce, i když místy působila lehce komicky.

BLOG: Aerodrome festival přinesl nejen vytoužené hvězdy, ale i problémy s placením a kyvadlovou dopravou

Nine Inch Nails

Koncert NIN jistě patřil k tomu nejlepšímu, co mohl divák v sobotu vidět. Tomuto koncertu není moc co vytknout, jelikož byl dotažený od začátku do konce, a to po všech stránkách. Frontman Trent Reznor se údajně již léta podílí na designech své světelné show, která ke kapele patří a hraje důležitou roli. Z každé strany skupinu obklopovaly obrovské blikající reflektory, do kterých byl vpoušten kouř – pastva pro oči!

LIVE: Aerodrome festival - Druhý den strhli Stone Sour, Lana Del Rey se místo zpěvu podepisovala fanouškům

Industriální koncert byl emotivním, až psychedelickým zážitkem a hrál na všechny smysly. Sám Reznor byl ve výborné formě a předvedl opravdu strhující show - stejně jako zbytek kapely. Největší hity jako Head Like A Hole a Hurt si pochopitelně nechali až na konec, v průběhu koncertu zahráli například Shit Mirror, March of the Pigs nebo cover od Davida Bowieho I’m Afraid of Americans.

Macklemore

Čtyřiatřicetiletý rapper byl headlinerem a zároveň posledním vystupujícím Aerodromu. Spousta lidí přijela v sobotu hlavně na něj, především pak mladší část publika. Svou megalomanskou show odstartoval písní Ain't Gonna Die Tonight. Krom bubeníka a DJe nechyběli ani tanečnice nebo trumpetista, kteří rappera v zeleném šátku doplňovali. Na velké obrazovce nad scénou se prolínaly animace zvířat s přírodou, palmami či horami.

Skladbu Can’t Hold Us odprezentoval Macklemore na chvíli v publiku, když ho fanoušci nesli na rukou. Píseň Good Old Days zase donutila diváky mávat rozsvícenými telefony nad hlavou. Celkově s publikem hodně komunikoval, kritizoval prezidenta Donalda Trumpa a jeho pozdrav "Hello, Prague!“ vyvolával v Panenském Týnci úsměv. Koncert to byl dobrý, i když působil trochu až moc upraveně a strojově. Zdá se, že Macklemore táhne na bránu tak, aby se zalíbil všem. V závěru setu samozřejmě zazněly skladby Downtown a Glorious.

text: Dominik Pavliš, foto: Marek Holoubek

Témata: Aerodrome festival, Macklemore, Nine Inch Nails, Hollywood Undead

4,00