Vydáno 02.03.2018 | autor: Hana Bukáčková

Cocotte Minute po půl roce znovu zaplnili pražský Lucerna Music Bar. Oproti podzimnímu koncertu výrazně zkrátili setlist, zato přišli se specialitami. Spolu s nimi se předvedli Pio Squad

LIVE: Cocotte Minute rozžhavili Prahu, na koncert si vzali fakíry a akrobatku LIVE: Cocotte Minute rozžhavili Prahu, na koncert si vzali fakíry a akrobatku

COCOTTE MINUTE + PIO SQUAD
LUCERNA MUSIC BAR, PRAHA
1. 3. 2018

Před rokem jeli koncerty s bouřliváky Hentai Corporation a hiphopery Prago Union, na podzim s BijouTerrier. Současná krasojízda na tyto spolupráce navazuje. Dali se pro změnu dohromady s Pio Squad, souputníky z přelomových devadesátek, se kterými je pojí mnoho společného. Co je ale oproti předchozím štacím jiné? Třeba společný nakopávací song Rude Boys Ralley, který se otiskl do názvu turné a který vystihuje divokost obou formací a symbiózu jinak nesourodých žánrů.

FOTOREPORT: Cocotte Minute sejmuli Lucerna Music Bar, asistovali jim Pio Squad

Na "Cocottech" je znát, jak je poslední deska a obměna sestavy nakopla a vlila jim novou krev do žil. Jsou víc sehranější a působí kompaktnějším dojmem než kdy dřív. Uvidíme, kam je vítr zavane v budoucnu, momentálně ale mají nakročeno dobře. V současné době pracují na nových hitech s rakouským producentem Mikem Wolfem, s nímž už natočili songy Zapal! a Králům koruny, které nezapomněli pražskému publiku přehrát.

Cocotte Minute interview: V nových písních nejsme tak přímočaří, ale jdeme víc do detailu

Na podzim udělali tečku za výtečnou deskou !Rituál, kmen a srdce a kmen!, kdy ji naposledy živě kompletně přehráli. V setlistu ale ani dnes nesmí chybět Srdce, Tanči, Nazdar!, Bordel, Lodě nebo Punk Off Kha. Start bez zaručených vykopávaček Bordel a Nazdar! si už neumíme ani představit.

SPOLEČNÉ HOSTOVAČKY

Během večera jsme mohli naopak slyšet prvotinu Měl bych tě sejmout či cover titulní písně ze seriálové Sanitky Můj čas, o kterém tvrdili, že ho nehrají s takovou intenzitou jak kdysi a že ho na koncertech můžeme slyšet už jen sporadicky. Opak je pravdou. Určitým flashbackem mohl být moment, když se na několik písní v závěrečných setech obou kapel sestavy spojily, jako například v nestárnoucím hitu jihlavských Pio Squad Chvátám či ve společné novince.

LIVE: Cocotte Minute předvedli v Praze ve vyprodaném klubu spanilou jízdu

Pio Squad neohlášeně pokřtili svůj nový vinyl Stromy v bouři. Kmotrem byl jejich fanoušek a herec Dejvického divadla Václav Neužil, který ho pokřtil netradičně vincentkou. Úvod patřil punkové holčičí partě s barevnými vlasy a řízným nářezem Doll Skin. Američanky zahájily akci půlhodinovým setem.

Programově pestrý večer zakončilo číslo akrobatky na závěsné stuze při písni Lodě. Jemnost tanečnice kontra Zellerův hrubý chraplák - zajímavé spojení, které baví. Jako dobrý nápad se ukázalo i začlenění fakírů s fire show. Tyto prvky chyběly na předchozích turné, proto působily jako kladné ochucovadlo setu. Škoda jen, že koncert byl kratší než na podzim. Repertoár a energii na ještě nabitější večer Cocotte Minute určitě mají.

Playlist: Bordel, Nazdar!, Srdce, Tanči, Punk Off Kha, Můj čas, Králům koruny, Zapal!, Nenávist, Travič vody, Bratře nedovol, Czeko, Kopem, Lodě, Bastard, Měl bych tě sejmout

Text: Hana Bukáčková, foto: Michal Ivanega

Témata: Cocotte Minute, Zeller, Pio Squad