LIVE: Marpo ve Foru Karlín opět vytřel rapové smetánce zrak. Jeho další metou je O2 arena

Vydáno 23.10.2016 | autor: redakce

S Marpem už se na rapové scéně musí počítat. Na jaře vstoupil do naší rapové historie, když se svým Troublegangem vyprodal pražskou Malou sportovní halu, což se ještě žádnému českému hiphopovému interpretovi nepodařilo. Ohlasy na tehdejší vystoupení byly více než pozitivní, a tak se Marpo rozhodl celou show zopakovat přesně za půl roku. A také Forum Karlín bylo beznadějně vyprodané.

LIVE: Marpo ve Foru Karlín opět vytřel rapové smetánce zrak. Jeho další metou je O2 arena Marpo to rozbalil ve Foru Karlín. Foto: Jiří Staněk

MARPO
& TROUBLEGANG
FORUM KARLÍN, PRAHA
22. 10. 2016

Velkolepý večer odstartoval singl Už nikdy, při němž před skandující publikum předstoupil pouze samotný Marpo. Po úvodní písni spadla opona, jež v prvních vteřinách skrývala celou scénu, a fanouškům se tak naskytl nevídaný pohled na vraky aut, Sochu Svobody či polorozpadlé panely, kde se tyčil pult a plac pro bubeníka. Stage byla opět laděna do postapokalyptického konceptu, nechyběl tak žhnoucí oheň s live projekcemi nebo originální lightshow.

FOTOREPORT: Marpo ve Foru Karlín znovu posouval hranice

Energické vystoupení k novému albu Lone Survivor, dokonale sehraný Troublegang a k tomu živá kapela. To vše si mohli vychutnat příznivci prvotřídního českého rapu. Dokonce i sám Marpo občas doprovázel své kolegy na kytaru. Jedním z takových momentů byl například song Táta, který nezapomněl věnovat tomu svému. Večer s ním přišel oslavit Ektor a došlo také na nově vydaný singl Podle sebe, zveřejněný právě v den konání koncertu. Škoda, že Rytmus, který v něm hostuje, přítomen nebyl.

Troublegang udržel po celý večer kontakt s publikem, které mu energii vracelo v podobě neustálého skandování. Fanoušci si tedy show zjevně dokonale užili a i na samotných aktérech bylo vidět, že jsou místy dojati tím, jak večer probíhal.

Nadšený aplaus byl logickým vyústěním výborně odvedené práce. Doby, kdy špičky české scény nad Marpem ohrnovaly nos, jsou už dávno pryč, jeho pozici mu nyní mohou jedině závidět. Teď má před sebou další metu - v roce 2018 se pokusí vyprodat O2 arenu.

text: Patricie Hochmannová, foto: Jiří Staněk

Témata: Marpo, Troublegang, Forum Karlín, Lone Survivor, rap, show

4,50