LIVE: Mirai fandili ve Žlutých lázních fotbalistům Francie. Na koncert přivedli i pandu

Vydáno 09.07.2016 | autor: Hana Bukáčková

V podvečer druhého semifinále Mistrovství Evropy ve fotbale mezi Německem a Francií zpestřili doprovodný program ve Žlutých lázních mladíci Mirai. Kapela, které v rozjezdu kariéry pomáhal i Richard Krajčo, nezklamala. Zápas nakonec vyhrála jejich oblíbená Francie.

LIVE: Mirai fandili ve Žlutých lázních fotbalistům Francie. Na koncert přivedli i pandu Mirai předskakovali na podzim 2015 skupině Kryštof. Foto: Romana Šlapáková

MIRAI
ŽLUTÉ LÁZNĚ, PRAHA
7. 7. 2016

Většina lidí nejdříve posedávala v povzdálí a popíjela, ale když se začalo hrát, přišli si kapelu poslechnout blíže. Formaci uvedlo intro podobné bušení srdce, které se s příchodem bubeníka proměnilo v úvodní písničku. Hned jako druhou vybalili hitovku Dítě robotí, u které na chvíli vypadl zvuk, skupinu to však vůbec nerozhodilo a hrála dál. Zazněla i prokrastinační píseň neboli Historie, kde si s nimi má každý, kdo trpí touto chorobou, trsnout. Fungoval i song o kocovině, kterému říkají Opička.

Mirai interview: Mnohdy jsme ve finále překvapeni tím, co vlastně vzniklo

FANOUŠKY UČILI NOVOU PÍSEŇ

Během vystoupení pánové naznačili, komu přejí vítězství v zápase - Francii. Zapěli novou píseň Básník, která není na prvním EP, a tudíž se nejspíš objeví až na připravované desce. Když ji hráli, bubeník Šimon s kytaristou Michalem pobíhali jako diví a ukazovali přítomným text, napsaný na velkých dekturách, aby si jej mohli zazpívat všichni. Jednalo se o vskutku originální nápad, jak naučit fanoušky novou píseň.

Po svých vzorech Kryštof vypustili na lidi růžové a bílé velké balóny, aby si mohli vesele zapinkat. Zajímavým zpestřením bylo bubenické vystoupení tří členů, které mělo neskutečný drive a rozpumpovalo nejen muzikanty, ale i všechny přítomné. Paličky rozhodili mezi fanoušky a poslední získal ten, kdo zatančil jako největší rebel u Souznění, během níž si zpěvák Mirai Navrátil plácnul se všemi v první řadě.

PŘIŠLA I PANDA

Jako předposlední zahráli svůj největší hit Cesta z města. Zpestřil ho host z bambusového ráje, kterého tu po sobě zanechal čínský prezident, když byl na návštěvě v Praze. Na mysli samozřejmě máme bubeníka převlečeného za pandu, která je hlavní postavou klipu, který už nasbíral přes milion zhlédnutí na YouTube.

V závěru došlo na zajímavé představení kapely, která za námi přijela z Nového Jičína. Jako rozlučkovou písničku si zvolili Dítě robotí, která zazněla již v úvodu. Muzikanti vyhecovali lidi, aby během ní udělali co největší "bordel". Loučení to tedy vůbec nebylo skromné. Mirai zkrátka i ve Žlutých lázních ukázali, že mají velký potenciál oživit naši scénu.

Text: Hana Bukáčková, foto: Romana Šlapáková

Témata: Mirai, Kryštof, Richard Krajčo, Žluté lázně, fotbal, Mistrovství Evropy ve fotbale, EURO 2016

4,00