LIVE: Monkey Business ukázali cestu z krize: Rozhazovali zlaté mince a přivedli i Nafrněnou Báru Polákovou

Vydáno 27.05.2016 | autor: Hana Bukáčková

Již tradiční koncert ve Žlutých lázních byl i letos součástí programu Monkey Business. Narozeninová oslava měla opět úspěch, speciálním hostem byla Barbora Poláková a s kapelou pěly hned dvě zpěvačky. I díky tomu bude moci jet Matěj Ruppert s rodinou do Chorvatska, jak v závěru se smíchem poznamenal.

LIVE: Monkey Business ukázali cestu z krize: Rozhazovali zlaté mince a přivedli i Nafrněnou Báru Polákovou Monkey Business předvedli ve Žlutých lázních pořádnou show. Foto: Veronika Matějková

MONKEY BUSINESS
ŽLUTÉ LÁZNĚ, PRAHA
26. 5. 2016

PŘEDSTAVILA SE I NAFRNĚNÁ

Než ovládli scénu Monkey Business, vystoupila Barbora Poláková, která připravila skvělou atmosféru. Držitelka dvou Andělů za objev a skladbu roku předvedla své hudební nadání a smysl pro legraci. Představila songy ze svého debutového alba, nechyběla její Nafrněná, kterou zahrála hned dvakrát - během koncertu v komorní verzi a na konci v té klasické, kterou všichni známe. Doprovázela ji její kupina a zpěvačky Katka Sedláková a Markéta Stehlíková, která s ní natočila hit Kráva. Na ten pochopitelně také došlo. Po jejím vystoupení se zahalilo pódium plentou, která o pár chvil zmizela, aby se za ní objevili Monkey Business.

Tomáš Hanák a Barbora Poláková zářili jako moderátoři Žebříku, činili se i vystupující

PÓDIU VÉVODILA BÍLO-ZLATÁ

Fenomenální Monkey Business odstartovali koncert vypalovačkou Who Killed My Libido? Publikum je přivítalo bouřlivým potleskem a jásotem a Matěj Ruppert oponoval slovy "Jste boží". Skupina překvapila opět svým speciálním bílo-zlatým outfitem, především na Matěje byl opravdu skvostný pohled, protože měl upnuté bílé legíny, které nedávaly moc prostoru pro fantazii. Pod nimi se rýsovaly trenýrky s nápisem PRAHA, který měl umístěn na jejich zadní části. Tento outfit skupina zvolila na oslavu svých již 16. narozenin.

RECENZE: Sex a sport? Monkey Business nedoporučují!

Na pódiu se s nimi po dlouhé době objevila i Tonya Graves, která se vrátila z USA. Takže místo jedné zpěvačky, kterou je v poslední době Tereza Černochová, tu byly rovnou dvě. Toto společné vystoupení dvou dam (královen, jak podotkl v závěru Matěj) bylo dokonalé a povýšilo koncert o level výše. Na pomoc si přizvali ještě vokalisty Lucku, Jardu a Katku. Publikum zazpívalo k narozkám "Happy Birthday Monkey Business":

NA ŘADU PŘIŠLY I PENÍZE

Po celý koncert házeli Matěj s Terezou a Tonyou mezi lid čokoládové mince, které brali ze zlaté míchačky stojící přímo na pódiu. Ten, kdo chytne peníze, bude mít prý štěstí a možná i Zemana. Tímto lidem ukázali, že znají cestu z krize, mimo jiné se tak jmenuje i jejich současné turné. Bylo proto symbolické, když jsme mezi lidmi zahlédli ekonoma Tomáše Sedláčka.

Matěj opět předvedl krom humoru také svoje neskutečné taneční kreace, kterými bavil jak sebe, tak především fanoušky a řekl, že průpravu má ještě ze StarDance, kde před lety vystupoval. Zatancoval například orientální baletní tanec a nebál se udělat roznožku a podotkl, že je dobře, že to nevidí jeho dcera.

ZAVZPOMÍNALO SE NA PRINCE

Během koncertu zavzpomínali Monkey Business i na "pana zpěváka" Prince. Ten pro ně byl velkou inspirací, hold vzdaný jeho památce byl proto zcela na místě. Došlo také na píseň Náš klan od bratrské skupiny JAR. Nezapomněli zahrát Slim Jim od Sexy Dancers. Během vystoupení také došlo na Matějovo plavání na rukou fanoušků, kterými se nechal unášet.

Na konci koncertu zazněly hity My Friends, během které na pódium vynikly barevné laserové efekty, a balada Piece Of My Life, kde si jednotlivé části písně rozdělili Matěj, Terka a Tonya a předvedli tak skvostný výkon, že z něbo šel až mráz po zádech. Jak fanoušci, tak i slavící skupina si koncert užili maximálně a dobře se bavili od začátku až do konce.

text: Hana Bukáčková, foto: Veronika Matějková

5,00