LIVE: Pětadvacátou Benátskou! završili Status Quo, Rybičky 48 i ohňostroj

Vydáno 31.07.2017 | autor: Hana Bukáčková

Jubilejní pětadvacátý ročník libereckého festivalu máme za sebou. Poslední den přinesl dobrou atmosféru, kterou obstarali v závěru Status Quo, No Name, Rybičky 48, ale i Jaroslav Uhlíř. Na závěr si pořadatalé připravili velkolepý ohňostroj.

LIVE: Pětadvacátou Benátskou! završili Status Quo, Rybičky 48 i ohňostroj LIVE: Pětadvacátou Benátskou! završili Status Quo, Rybičky 48 i ohňostroj

BENÁTSKÁ!
29. 7. 2017
VESEC, LIBEREC

Festival Benátská!, který si řada lidí stále pamatuje spíš pod názvem Benátská noc, letos připravil bohatý program pro všechny věkové kategorie. Mladší ročníky si mohli zařádit na skluzavce, vyzkoušet zorbing či si zahrát stolní fotbálek. V průběhu let se festival místo zahraničních hvězd zaměřil na českou festivalovou špičku, kterou doplnili britští "veteráni" Status Quo

Benátská! gradovala se Status Quo, Jaroslavem Uhlířem nebo Hentai Corporation

Sobotní brzké odpoledne nálakalo na vystoupení skupiny Jelen, která se poslední dobou těší nebývalé popularitě. Zpěvák Jindra Polák musel koncert odsedět z důvodu přetrhaných vazů, zranění si způsobil před pár dny. Proto nemělo vystoupení takové "koule", jako když Polák může na pódiu rozbalit svůj temperament. Pozorní si mohli všimnout, že chyběl akordeonista Janek Kovářík, který dorazil až po vystoupení.

Dvě velké naděje české hudby se svým setem překrývaly. Na velké stage vystoupila talentovaná Lenny, která svoji kariéru zdárně "pěstuje" v Itálii, a na menší scéně havířovská formace Nebe, která má rozhodně též co nabídnout. Během koncertu prozradila, co plánuje pro své fanoušky na podzim. Bude se jednat o pár speciálních koncertů, při kterých vyjedou se svou "pojízdnou" hvězdárnou a zprostředkují tak pro širší publikum zážitky, které si užilo jen pár "vyvolených" při speciálních květnových křtech nové desky Souřadnice v ostravském planetáriu.

FESTIVALY 2017: NEJVĚTŠÍ PŘEHLED OPEN AIR AKCÍ NA ČESKÉM INTERNETU

UHLÍŘ HRÁL PRO VŠECHNY GENERACE, STATUS QUO POTĚŠILI ROCKERY

Místní potěšil zdejší rodák Sebastian, kterého ocenilo hlavně teenagerské publikum. Pořadatalé umístili na jednu stage všechny představitele zdejší mladé scény, včetně ATMO music, Lipa, Jakuba Děkana nebo Paulieho Garanda, takže domácí si přišli na své. Pro všechny věkové kategorie zahrál Jaroslav Uhlíř s doprovodnou kapelou. Na ně navázal Čechomor s hostující Martinou Pártlovou.

Benátská! hostila Team, Debbi, Alkehol nebo Kamila Střihavku, v sobotu vystoupí Status Quo

Rockoví klasici si mohli vychutnat britské legendy Status Quo. Ač se nejednalo o kapelu pro všechny generace, ale spíš pro starší, vzájemná interakce mezi kapelou a návštěvníky fungovala naprosto bezchybně. Jeden z nejznámějších hitů, In The Army Now, si fanoušci sborově odzpívali. Koncertu se zájmem přihlíželi i muzikanti, kteří ten den také vystupovali.

Odpolední program doprovodily netradičně seskoky parašutistů z libereckého letiště. Večer patřil ohňostroji a vystoupením No Name a Rybiček 48.

No Name zahráli to nejlepší, co nashromáždili za dvacet let na hudební scéně. Igor Timko byl napumpovaný neskutečnou energií. Ještě aby ne, jejich koncert byl přenášen přímým přenosem rádia Impuls, který je hlavním sponzorem festivalu. Navíc s lehkostí odtančil celý koncert a strčil mladší ročníky do kapsy.  Rybičky navázali svojí ohnivou show a příjemně tak zakončili celý třídenní festival.

Text a video: Hana Bukáčková, text a foto: Hana Poláchová

Témata: Benátská!, Jelen, Lenny, Jaroslav Uhlíř, No Name, Rybičky 48, Sebastian

3,50