LIVE: Rock for People není jen o headlinerech: 4 kapely, které byly lepší než Offspring

Vydáno 05.07.2016 | autor: redakce

Druhý festivalový den v Hradci Králové nabídl méně elektroniky na hlavních pódiích a více kytar. Pondělí jste ale klidně mohli pojmout i ve znamení objevování, zábava čekala třeba v oblíbeném Šapitó. Tyhle čtyři kapely se vyplatilo navštívit víc než slavné Offspring

LIVE: Rock for People není jen o headlinerech: 4 kapely, které byly lepší než Offspring Na Rock for People se letos fanoušci skvěle baví

The Inspector Cluzo

Duo hudebníků z Francie a kamenná tvář zpěváka. To jsou charakteristiky kapely, která už od 16. hodiny strhávala pozornost kolemjdoucích. Nemají rádi počítače, zato však milují proslovy a kvalitní show. Zpěvák hrající na kytaru ke konci show rozházel kolegovi jeho bicí a došlo i na taneček. Jako start druhého dne velmi povedený koncert. A s tou kamennou tváří to tak zle nemyslel. Když zařezávali lahodný jam, úsměvy se přece jen objevily.

LIVE: Offspring na Rock for People moc nemluvili, pod pódiem to přesto žilo

The Correspondents

Jsme opět v oblíbeném stanu s názvem Šapitó. Sem se vracíme za kvalitní zábavou a ani tentokrát jsme se nespletli. Že to bude ale takový nářez ve stylu Jungle a zpěváka na speedu, jsme nečekali. Opět se jedná o duo, tentokrát však jako instrument slouží DJ pult. Hubený a mrštný zpěvák s kulatými brýlemi vypadá uťáple, ale to je jen mylné zdání. Vřelé díky publiku, zpěv během crowdsurfingu a vyčerpávající taneční kreace. To byla londýnská kapela, která byla českými fanoušky nadšená.

Suuns

Tady musíme hodně opatrně. Utekli jsme z Offspring. Kdo tam byl, určitě ví proč. Suuns vznikli už v roce 2007 a u nás hráli před dvěma lety. Krautrock a psychedelie, ověřená kombinace, která se pomalu dostává do širšího povědomí i u nás. Kanadské uskupení šlo hodně hluboko, zvuky se táhly a zpěvákův hlas si doslova podmanil prostředí hned pod pódiem. Instrumenty ladily až nevídaně a věřte, že málokdo čekal něco takového. Fanoušci odcházeli s úsměvem směrem ke Staropramen Stage, kde se chystal závěr druhého dne.

Pondělní Rock for People: Zničující Five Finger Death Punch, nabušení Bullet For My Valentine a punkáčí Offspring!

The Qemists

Cestou ze Šapitó se nedá minout druhá největší stage, a tudíž jsme se připletli i k vystoupení The Qemists. Připomínali Linkin Park, ale ještě o něco živější. Kotel pod pódiem vařil a na pokyn zpěváka jsme si klekali i na zem za účelem výbuchu. Británie nám dělá radost už druhý den. Teď už nezbývá nic jiného než se těšit na nabouchaný program posledního dne.

text: Daniel Kopecký, foto: Lucie Levá

Témata: Rock for People, Offspring, The Inspector Cluzo, The Correspondents, Suuns, The Quemists, festivaly

4,50