Vydáno 16.12.2016 | autor: Hana Bukáčková

Skyline završili v pražském klubu Roxy svoji podzimní část turné k nové desce Jungle, kterou vydali na jaře. Vystoupení ozvláštnil trumpetista Kryštof Verner, který na albu hostoval.

LIVE: Skyline v Roxy: Vánoční večírek nebyl až takovou divočinou Skyline v Roxy: Vánoční večírek nebyl až takovou divočinou. Foto: Kamush Ostružinová

SKYLINE
ROXY, PRAHA
15. 12. 2016

Jako většina firem, i kapela má svůj vánoční večírek, kdy hraje tradičně již x-tým rokem před svátky v Praze. Tam cítí svojí domovskou základnu a chce se tak rozloučit s uplynulou sezónou. Koncert byl tak trochu dojemnou tečkou za proběhlou šňůrou. V závěru nechyběl ani poletující umělý sníh a tradiční vánoční hit v podobě klasického coveru Last Christmas od Wham, při kterém potěšili pár šťastlivců dárky v podobě svého merche.

Skyline interview: Jungle je odrazem naší společnosti, lidi se chovají trochu jako zvířátka

Kapela neztrácí sílu ani téměř po dvaceti letech svojí existence, jak dokázala i na posledním albu. Repertoár koncertu byl tvořen především z posledních dvou desek, ale nechyběla ani vždy zaručená Pretty Princess. Jejich vystoupení postupně roztancovalo většinu publika, ale atmosféře z Cargo Gallery, kde proběhl červnový křest desky, se bohužel koncert nevyrovnal. Bylo to možná tím, že v úvodní části působili Skyline velmi utlumeně, jako kdyby jim na konci turné došla šťáva a chyběla pro ně typická energie, kterou nabrali až v závěru playlistu. Přitom měli početnou fanouškovskou základnu, která zaplnila celý klub i přilehlé balkonové ochozy a postarala se o pořádný "bordel". Nedostavil se oboustranný energický feedback. Něco tomu zkrátka chybělo.

V NEJLEPŠÍM KONEC

V úvodu dostávala více prostoru Marka, a tak Jacob nebyl ani moc na pódiu, což též přispělo k tomu, že večer neměl dostatečné grády. Dalším negativem byl místy haprující zvuk, Skyline nezněli tak čistě a vytříbeně, jak jsme zvyklí například v rámci letních akcí. Příjemným zpestřením byl hostující trumpetista Kryštof Verner, který dominoval především ve skladbě Ocean, objevil se asi ve třech písních.

RECENZE: Skyline útočí se svojí divočinou!

Koncert postupně v závěru přidal na tempu. V tom nejlepším, když už se mejdan začínal rozjíždět, zvuk byl na slušné úrovni a lidi se dostali do varu, skončil. Ne vždy se má v nejlepším přestat. Byl to i tento případ.

text: Hana Bukáčková, foto: Kamush Ostružinová

Témata: Skyline, Jungle, Marka Rybin, Jacob

3,50