LIVE: Slash překoná naživo i Guns N' Roses

Vydáno 20.11.2015 | autor: Matěj Chalupa

Zatímco jedna z nejslavnějších rockových kapel všech dob ve svém složení poslední roky tápe, její legendární kytarista Slash slaví den ode dne větší úspěch. A ne nadarmo, show, kterou dokáže vyprodukovat se zpěvákem Mylesem Kennedym a doprovodnou skupinou The Conspirators, je zkrátka neuvěřitelná, i v porovnání se samotnými Guns N' Roses.

LIVE: Slash překoná naživo i Guns N' Roses Slash překoná naživo i Guns N' Roses

SLASH & THE CONSPIRATORS
MALÁ SPORTOVNÍ HALA, PRAHA
19. 11. 2015

Britské rockové trio RavenEye nemohlo být jako předkapela zvoleno lépe. Skvělé naladění na hard-rockovou vlnu a ideální příprava na jednoho z nejvýznamnějších rockových kytaristů všech dob. Ten pak přiběhl na pódium zbaven jakýchkoli zábran a s maximálně pozitivní náladou, která se během prvních pár tónů přenesla na početné přítomné publikum. Kdo očekával kromě hitů ze sólové tvorby také klasické kousky z dílny Guns N' Roses, ten si rozhodně přišel na své. Kromě písní jako třeba dobře známá Anastasia zazněly i hity jako Welcome To The Jungle či Paradise City, a tudíž si se Slashem a jeho doprovodnou kapelou zazpíval jak pamětník (kterými se to v Malé Sportovní Hale jen hemžilo), tak mladší fanoušek, který inklinuje spíše k písním novějším.

Slash exceloval v pražské Malé sportovní hale

Kytarista Slash s kapelou Conspirators přichystali rockovou nálož hned od první písně a rozhodli se v nabušené smršti nepolevovat, fanoušci si tak tedy mohli vychutnat balady i pořádné "nakopáváky".

Ač jsem bohužel neměl tu možnost zhlédnout vystoupení Guns N' Roses v původní sestavě, tedy hlavně autorskou dvojici Axl Rose – Slash, myslím, že mohu s klidem tvrdit, že muzikantsky si Slash s The Conspirators sedl naprosto skvěle a hudba, kterou společně hrají, tak dostává naprosto jiný rozměr. V porovnání se záznamy živých vystoupení Guns N' Roses pak můžeme slyšet místy znatelné rozdíly mezi kolísavým zpěvem Axla Rose a vyrovnaným a sebejistým projevem Mylese Kennedyho, který zkrátka skvěle zapadl na své místo.

Slash a Axl Rose jsou znovu kámoši. Co to znamená pro Guns N' Roses?

Po dohrání všech připravených písní byl pak po krátké pauze a odskočení kapely do zákulisí koncert zakončen přídavky a působivým střílením papírových konfet do publika. Každá z konfet na sobě nesla symbolický nápis SLASH.

text: Matěj Chalupa, foto: Patrik Bouzek

4,50