Ušetřete na elektřině nebo plynu! Děkujeme za Váš zájem o služby E.ON.

zadejte své telefonní číslo a my Vám zavoláme zpět

×

Zadejte své telefonní číslo

+420
S námi získáte:
  • Průměrná roční úspora až 4.987 Kč
  • 15 % sleva na plynový kotel
  • Přechod od stávajícího dodavatele vyřídíme za Vás
  • Za každou zaplacenou zálohu body na Tesco Clubcard
  • Sleva na paliva Agip
  • Pojištění Kooperativa se slevou 30 %
Formulář byl úspěšně odeslán

Během následujících 24 hodin vás bude kontaktovat náš operátor a podrobně vás bude informovat o výši vaší úspory.

 
 
Banner
Banner

Newsletter

Banner
Banner

Coldplay málem přišli na mizinu kvůli náramkům pro fanoušky

Chris Martin z Coldplay si postěžoval, že kapela utratila jmění za blikající náramky, které dává svým fanouškům na koncertech.

coldplaymotyliMartin v rozhovoru pro The Sun uvedl, že se snažili přijít na způsob, jak rozdávat návštěvníkům na koncertech blikající náramky, které ladí s image v rámci poslední desky Mylo Xyloto, aby nemuseli utratit moc peněz.

Náramky byly mimochodem navrženy výrobcem sexuálních pomůcek. "Většinu peněz, které jsme na turné vydělali, jsme investovali právě do těch náramků. Nebylo snadné je vymyslet tak, aby se nezlomily nebo nějak nepoškodily, protože jsou stěžejní součástí koncertu."

Martin také přiznal, že jedním z nápadů bylo, aby se náramky po každém koncertu vybíraly od návštěvníků zpět. Tento návrh jim prý ale vymluvil jejich právní zástupce. Z předávání náramků by totiž údajně mohl vzniknout například opar. "Museli bychom vyčistit vše, protože hrozí nákaza oparem. Právníci nám řekli, že bychom mohli být žalováni, a být obžalovám třeba několikrát, to jsme opravdu nechtěli," dodal Martin.

Je to trochu požitkářské, ale my milujeme ten pocit, když se pod námi rozzáří 15 nebo 40 nebo kolik tisíc náramků," dodal na závěr.



map