LIVE: Akrobatka Pink zpívala, létala, tančila a nadchla

Vydáno 11.05.2013 | autor: Daniel Maršalík

I letošní zastávka Pink v Praze potvrdila, že zpěvačka patří vedle Coldplay a Beyoncé - co se týče podiové show a živého zpívání - na samotný vrchol. Američanka sice vynechala několik svých zásadních hitů, namísto toho představila skladby z poslední desky The Truth About Love, diváci se přesto nadprůměrně bavili.

LIVE: Akrobatka Pink zpívala, létala, tančila a nadchla LIVE: Akrobatka Pink zpívala, létala, tančila a nadchla

Pink 02PINK
O2 Arena, Praha
10. 5. 2013

Zcela vyprodaná arena byla dobře naladěná už od samého začátku. Před příchodem zpěvačky tu bouřily mexické vlny, na které často nedojde ani při sportovních akcích zde konaných. Pozitivní náladě pomohli i předskakující folkrockoví Churchill z Denveru a hlavně šašek, který hledištěm procházel a rozptyloval zaplněnou čekající arénu. Z klauna se následně stal konferenciér, jenž zpěvačku uvedl a nakonec se z něj vyklubal i vtipný element tanečního ansámblu.

Pink se již při své minulé návštěvě Prahy ve vršovickém Edenu předvedla jako talentovaná akrobatka, čímž se ostatně odlišuje od zbytku popových umělců, a sklidila plno pozitivních ohlasů. Ve svých kouscích z dílny Cirque du Soleil pokračuje i na aktuálním The Truth About Love Tour. Hned při úvodní Raise Your Glass visela u stropu hlavou dolů zachycena třemi svalovci. Diváci ocenili i akrobacii při skladbě Sober. V jednu chvíli se bez jištění točila zavěšená na velké kouli vysoko u stropu. V jiný okamžik už byla zachycena i se svými tanečníky uvnitř kulaté konstrukce, která se roztočila obrovskou rychlostí a Pink nepřestávala zpívat. A do třetice publikum padlo v úžas při závěrečně So What, kterou Američanka odzpívala nad hlavami diváků a přemísťovala se zavěšená na lanech po téměř celém prostoru hlediště O2 Areny. Výsledný dobrý dojem nenarušil ani fakt, že zpěvačce několikrát vynechal hlas a musela se spolehnout na své dvě vokalistky. Celkově předvedla show, která by mohla být součástí učebnic zábavního průmyslu jako pozitivní příklad.

Pink 01Pink 04

Jediným titěrným škraloupem téměř dvouhodinového vystoupení byla absence jakékoliv gradace a vyvrcholení. Šílení diváků se neslo stále na téže (mexické) vlně od začátku do konce. Arena se více rozhoupala až při prvních tónech současného singlu Just Give Me A Reason. Mužský part Natea Ruesse z kapely fun. sice zazněl ze záznamu, ale Pink ho skvěle doplnila a předvedla, že i živě se vyrovná bezchybným studiovým výkonům.

Pink 07

Češi Pink opravdu milují. V průběhu koncertu na pódiu přistálo několik desítek plyšáků, což zpěvačka okomentovala, že se cítí jak o Vánocích. Na rozdíl od Beyoncé, která se stylizuje do role popové princezny a je obyčejným lidem na hony vzdálená, chce Pink působit jako kámoška od vedle a tomu odpovídala i její komunikace s publikem. Poměrně často mezi písněmi hovořila, podávala si ruce s fanoušky v prvních řadách a stihla rozdat i několik autogramů. Role matky ji trošku připravila o image rebelky, ale o to byla přístupnější běžným lidem. Stala se z ní usměvavá sympatická ženská, která neskrývá svůj půvab. Nejsrdečněji působila při akustickém setu písní Who Knew, Fuckin' Perfect a Blow Me (One Last Kiss).

O úplný závěr se postaralo krátké video mapující náročné přípravy celé koncertní šňůry, ve kterém diváci mohli zahlédnout Pink i v roli kojící matky. Neuvěřitelně rychle po porodu opět nastoupila do rozjetého rychlíku jménem showbusiness a rychle se dostala zpět na špici. Často se o podobně výpravnou show snaží zpěvačky, které jsou nejisté v živém zpěvu, a tak playback omlouvají náročnou taneční choreografií. To ale nebyl případ Pink. Ta dokázala, že udělat pořádnou show má význam. Právě díky svým koncertům patří mezi absolutní špičku, a to potvrdila i v České republice. {vypnoutlink:Kiss}

text: Daniel Maršalík, foto: Petr Tibi

0,00