Vydáno 02.05.2012 | autor: redakce
Gró Gigsteru nicméně spočívá ve faktu, že kluby na něm zveřejňují své volné termíny s vysvětlenými nároky. Pro lepší příklad: klub uvede ve zkratce třeba toto - termín 30. června, minimální cena lístku 100 Kč, minimální počet příchozích 50, klub si bere 30 % ze vstupného, termín uzávěrky pro splnění limitu 5. června.
Pokud pro kapelu budou požadavky uspokojující, zažádá o termín, ten následně schválí klub i Gigster a následuje prodej lístků. Pokud kapela prodá stanovený minimální počet lístků do předem daného data, koncert se uskuteční. Pokud ne, tak Gigster celou částku do 48-mi hodin od data uzávěrky termínu odešle zákazníkům zpět. Neriskuje tak nic ani klub, ani kapela, ani návštěvník. Naopak, kapela sama vidí, co je třeba pro uskutečnění koncertu udělat a Gigster jí k tomu dává nástroje.
Kapelám Gigster zároveň nabízí variabilitu a umožňuje zvolit mnoho druhů vstupného. Např. základní vstupné 100 Kč, vstupné s novým albem 200 Kč apod.
"Cítili jsme, že je v tomto směru třeba něco změnit. Pokusit se zavést něco nového, neokoukaného, co kapelám bude moci v chytře zvolené formě pomoci nejen k odehrání koncertu na místě, kam by se jinak nedostaly, ale i ve větším výdělku - záleží jen na nich, co nabídnou do bonusové formy vstupenky. Samotným návštěvníkům koncertů pak nabízí veškerý komfort prodeje vstupenky přes internet, umožňuje ale i přímo podpořit kapelu a zdaleka se neomezuje jen na základní vstupné," říká manager projektu Tomáš Tenkrát.
Kapely se na serveru mohou jednoduše registrovat a ihned po schválení mohou prohlížet a žádat o volné termíny. Co se klubů týče, tak klubová základna se bude pomalu rozrůstat do celé republiky - s tím bude přibývat volných termínů i možností.
Samotní návštěvníci koncertů pak mohou nejjednodušším možným způsobem přímo nakupovat lístky na své oblíbené kapely. Již nyní pracujeme na implementaci dalších platebních metod, ale prozatím nabízíme pouze bankovní převod.
"Chceme, aby se Gigster stal především účinným nástrojem pro kapely a kluby, umožnil jim jednoduchou kooperaci a obě strany díky němu docílily lepších výsledků. Gigster nemá ambici stát se mašinou na peníze, naopak, náš cíl je individuálním přístupem dát prostor české hudební scéně. Věříme, že ještě existuje," dodává Tomáš Tenkrát.
zdroj: TZ, dm