RECENZE: Divošky Tegan And Sara se zklidnily, na Love You To Death chrlí popové hity

Vydáno 25.08.2016 | autor: Hana Bukáčková

Jednovaječná lesbická dvojčata Tegan and Sara Quinovy vydala už osmou řadovou desku se zajímavým názvem Love You To Death, stylově jí navazují na svoji předchozí popovou nahrávku. Kanaďanky nám servírují deset návykových hitovek.

RECENZE: Divošky Tegan And Sara se zklidnily, na Love You To Death chrlí popové hity Tegan And Sara se postupně zklidnily

Tegan And Sara

Love You To Death

That Girl, Faint Of Heart, Boyfriend, Dying To Know, Stop Desire, White Knuckles, 100x, BWU, U-turn, Hang On To The Night

10 trax / 31:00 min

Vydavatel: Warner Music

Nové album těchto pětatřicetiletých "holek" je svižné, energické, hravé a poutavé už od prvních tónů. Jistě uvítáte svěží moderní elektro sound s nádechem minulosti. Jejich současný zvuk je jistým flashbackem do devadesátek, kdy začínaly a podobné písničky byly v kurzu. Přesto zní novinky nadčasově. Nutno připomenout, že Tegan And Sara na přelomu tisíciletí zněly mnohem více rockověji, kytarověji, opravdověji, písničkářsky. Kdo jejich starší tvorbu nezná, asi by se divil, jak moc se toho u nich změnilo. Vývoj jim ale sluší a série nových písniček je na probíhající konec léta jak dělaná.

Jejich "diblíkovské" hlásky jdou mnohdy až na hranu svého ostří a do písní se zařezávají, což jim přidává na kráse. Možná byste jim podle hlasů tipovali o dvě dekády méně. Je zajímavé, jak se postupně jejich vokály proměnily a z původních "chrapláků" se vyvinuly do "roztomilých" hlásků, díky nimž teď připomínají dvě rozverné teenegerky. Mají téměř totožné hlasy a je těžko rozpoznatelné, jaké party která zpívá.

VÍCE KLIDU I HITŮ

Nikoho přitom nenapodobují, jejich dílo je velmi snadno rozpoznatelné. Pokračují v zavedeném módu své předchozí tvorby - elektro, pop, odlehčenost, určitá nadsázka, a tím bodují u svých fanoušků. Deska působí oproti těm předchozím trochu "vyklidněně", což nemusí být na škodu, koneckonců i ony stárnou.

TOP 9 videoklipů týdne (100.): Nekompromisní Billy Talent a výlet do jiné dimenze s Tegan And Sara

Je to úderná nahrávka, která při poslechu pěkně odsýpá. Zní melodicky jednoduše, ale zároveň velmi "vychytaně". Svoji pestrost dokazuje tím, že je plná nakažlivých hitů už od prvního poslechu, které nejsou nikterak prvoplánové, až na Stop Desire, ta je zbytečně tuctová. Mezi výraznější skladby, které vám určitě utkví v uších, patří bezesporu BWU, 100x.

Love You To Death je album, které určitě stojí za poslech, a minimálně bez povšimnutí by zůstat nemělo.

Témata: Tegan And Sara, Love You To Deth, dvojčata

4,00