Panic At The Disco: nové album

Vydáno 11.03.2008 | autor: redakce

Druhá deska kapely Panic At The Disco vyjde 24. března. Electro rockeři z Las Vegas album pojmenovali Pretty. Odd a slibují změnu.

Panic At The Disco: nové album Panic At The Disco: nové album

Panic At The Disco začali pracovat na novém albu před rokem, ale když už měli v rukávu pořádnou hromadu písniček tematicky spojených, rozhodli se na chvíli přestat a ohlédnout se. Aniž bychom cokoliv vyhodili, rozhodli jsme se dát všechno, co jsme měli, stranou a snažili jsme se ke druhé desce přistupovat podobně jako k té naší první,” vysvětluje Ross. Pokoušeli jsme se k písničkám přistupovat individuálně a napsat něco, co by neznělo jako to, co jsme kdy předtím složili,” pokračuje.

A teď jsme konečně ve fázi, kdy si můžeme sednout a poslechnout si hotovou desku a já vím, že jsme s ní spokojení. Takže to rozhodnutí bylo správné - zvlášt když v budoucnosti dojde nejspíš i na ten náš původní nápad. Tím nechceme říct, že Pretty. Odd. není nijak ambiciózní projekt - naopak. Od psychedelického prvního singlu (a videoklipu) Nine In The Afternoon k spaghetti-westernové pecce s dechy Pas De Cheval a přímočaré popové hitovce Northern Downpour,” Pretty. Odd. dokazuje, jak moc kapela vyrostla od doby, kdy v sedmnácti skládali svůj debut.



Nebylo to vědomé rozhodnutí zařadit na album vlivy starší popmusic, bylo to jako na začátku šedesátých let, kde nebyly žádné škatulky a v písničce takový trombón nebo housle nezněly nijak divně,” vysvětluje Smith a dodává, že zaprášená rodičovská sbírka desek pomohla kapele se zvukově osvobodit. Další velký rozdíl mezi jejich dvěma alby je ten, že se základní instrumentace Pretty. Odd. nahrávala v Palms Hotel v jejich domovském Las Vegas, zatímco smyčce a mix spatřily světlo světa v legendárních Abbey Road Studios v Londýně za pomoci jejich producenta držitele cen Grammy a Emmy, aranžéra a skladatele Roba Mathese.

Byl to úžasný zážitek,” říká Smith a dodává, že nahrávání smyčců ve studiu č.2 v Abbey Road bylo téměř surrealistické, když vezmeme v úvahu, že kapela musela kdysi telefonovat majiteli gramofirmy Johnu Janickovi s prosbou, jestli můžou najmout za tři sta dolarů trumpetistu na jejich debutové album. S tou orchestrací a s tím, jak to vyšlo na desce jsme opravdu spokojení a to je asi největší rozdíl při srovnávání obou alb,” dodává Spencer.

www.myspace.com/panicatthedisco
zavřít