LIVE: All Time Low pod palbou podprsenek

Vydáno 01.09.2012 | autor: redakce

Koncert baltimorských punkrockerů All Time Low byl sice nějakou dobu v ohrožení, přes komplikace se ho ale nakonec podařilo uskutečnit, a tak si fanoušci mohli vychutnat jejich první české vystoupení v pražském Paláci Akropolis.

LIVE: All Time Low pod palbou podprsenek LIVE: All Time Low pod palbou podprsenek

dsc_0029-all_time_lowALL TIME LOW
Palác Akropolis, Praha
31. 8. 2012

Že byl nejvyšší čas, aby All Time Low do Prahy konečně zavítali, bylo jasné už kolem deváté ráno, kdy před žižkovskou Akropolí nejen parkoval černý tourbus, ale taky postával houf natěšených fanynek. Holky měly výdrž, stály tam i v půl šesté večer a na koncertě pravděpodobně okupovaly první řadu.

Teplota ve vyprodaném sále se pohybovala vysoko nad snesitelností ještě před naběhnutím party Amíků na stage. Předskakující We On The Moon horko navíc podpořili, jelikož natěšený dav vesele poskakoval už během jejich show.

Po rychlé přestavbě se na pódium konečně vřítili All Time Low a Akropolis se poprvé otřásl v základech. Parta z Baltimoru se opřela do nástrojů a naservírovala davu první pecku Lost In Stereo z tři roky starého alba Nothing Personal. Prvotní obavy, že přes frenetický jekot rozjančených fanynek nebude koncert skoro slyšet, se rychle rozplynuly spolu s překvapením nad neočekávaně dobrým zvukem.

dsc_0011-all_time_low dsc_0017-all_time_low

Od pódia až ke zvukařovi se zvedl les rukou, které neklesly dolů stejně jako energie davu skákacího od začátku až do konce. Nad hlavami nadšených fanoušků se tu a tam objevily transparenty se vzkazy pro členy kapely a vzduchem začaly létat podprsenky a kalhotky.

dsc_0025-all_time_lowO post frontmana se poctivě dělili zpěvák a kytarista Alex Gaskarth a kytarista Jack Barakat. Spolu s basákem Zackem Merrickem a bubeníkem Rianem Dawsonem tak měla být sestava kompletní, v zadní části pódia se ale objevil ještě pomocný vokalista a kytarista. Nutno dodat, že pomocný vokalista byl celkem zbytečný, Alex Gaskarth potěšil překvapivě čistým projevem.

Alex s Jackem si získali dav během pár minut a dovedně s ním manipulovali po dobu celé show. Jack se předvedl jako největší živel v kapele, když neustále lítal z jednoho konce pódia na druhý, skákal po bednách, a kdyby mohl, vyšplhá se až na balkón. Alespoň k tomu chvílemi neměl daleko. Některé jeho pózy včetně až trapného vyplazování jazyka působily až příliš na efekt, fanynky mu ale zobaly z ruky a když zmínil, že si zapomněl obléct spodní prádlo, nebylo na chvíli jisté, jestli se kvůli orgastickému ječení má člověk bát víc o své ušní bubínky nebo o zdraví rozjařených slečen.

All Time Low mají za dobu své existence na kontě pět alb, nejvíc prostoru ale dostala tři nejznámější So Wrong, It's Right, Nothing Personal a Dirty Work. Na první desku se jaksi pozapomnělo a z chystané novinky Don't Panic, která vyjde 9. října, zazněly dva songy For Baltimore a The Reckless and the Brave. I ty ale dokázalo nadšené publikum odzpívat od začátku až do konce.

dsc_0024-all_time_low dsc_0031-all_time_low

Během setu, kdy Jack a Alex zdatně stíhali flirtovat s fanynkami v prvních řadách i na balkóně, došlo na největší hity jako Damned If I Do Ya (Damned If I Don't), I Feel Like Dancin, Time-Bomb, Guts, Stella nebo třeba Poppin' Champagne. Krátce po půl desáté se All Time Low se s potem zborceným kotlem rozloučili, čímž opět ohrozili stabilitu budovy.

Podívejte se na fotoreport z koncertu All Time Low.

Po chvíli se na stage vrátil sám Alex a první dva songy z přídavku Remembering Sunday a Therapy dal akusticky. Především u Therapy měl situaci usnadněnou, jeden z jejich nejznámějších hitů odzpívalo publikum slovo od slova téměř samo. Na zbylé dva přídavky přišli Alexe podpořit i ostatní členové kapely a na rozloučenou zahráli Weightless a další notoricky známou pecku Dear Maria, Count Me In.

dsc_0044-all_time_lowPak už přišel definitivní konec, ne však pro roztoužené fanynky. Ty okupovaly tourbus zaparkovaný před Akropolí ještě víc jak dvě hodiny po koncertě v naději, že aspoň na chvíli spatří své miláčky. Jak situace dopadla, není známo, v půl páté ráno už byl prostor před Akropolí prost jak tourbusu, tak mladých slečen.

All Time Low mohli odjet s pocitem skvěle odvedené práce. Nejsou sice kapelou, která vyprodává stadiony, ale co se týče atmosféry, mohli by se od nich někteří slavnější kolegové učit. Kluci slíbili, že se do Prahy vrátí a vzhledem k tomu, jak mlsně obhlíželi hezké české holky, je dost pravděpodobné, že to nebude trvat dlouho. Pokud jste v pátek na koncertě nebyli, zkuste jim dát příště šanci!

Setlist: Lost in Stereo, Stella, Forget about it, Damned If I Do Ya (Damned If I Don't), Coffeeshop Soundtrack, I feel like dancin', For Baltimore, Heroes, Six Feet Under the Stars, Stay Awake, Guts, Time Bomb, Jasey Rae, Poppin' Champagne, The Reckless and the Brave, Remembering Sunday, Therapy, Weightless, Dear Maria, Count Me In

text: Marta Pušová, foto: Vojta Florián

{vypnoutlink:Therapy}

0,00