Vydáno 31.01.2013 | autor: redakce
Přestože se konkrétně u NIN jistá zvuková i tematická podobnost zapřít nedá (The Parasite), Wes Borland spíš navazuje tam, kde to Reznor zapíchl, a je v mnoha ohledech radikálnější a nepřístupnější. Pro všechny příznivce, kteří ještě nevyrostli z dravého (industriálního) rokenrolu plného experimentů, musí být Black Light Burns opravdovou nadějí, že když černokněžník Reznor odešel předčasně do důchodu, někdo to táhne dál.
Lotus Island je ponurý, plný protikladů a nabitý energií, která se začne s počtem poslechů spíš uvolňovat, než vytrácet. Nabízí agresivní rokenrol i plíživé instrumentálky. Někdy je provokativní a sexy, někdy chladný a pustý. A Wes Borland se u těch všech podivných obrazů, které tvoří - možno brát i doslova, jelikož coverem je jeho malba - směje pod vousy (respektive pod dalíovský knírek). Uvidíme, zda-li se bude usmívat i za pár dní na pražském koncertu ve Futuru, kam tahle nekompromisní parta dorazí 7. února.
BEST TRAX: It's Good to Be Gold, It Rapes All in It's Path, My Love Is Coming For You
ZKUS TAKY: Black Light Burns – The Moment You Realize You're Going to Fall, Nine Inch Nails – Ghosts, Swans – Soundtrack for the Blind
0,00
čtenáři
hlasuj