LIVE: Example do Prahy (ne)přivezl svoji evoluci

Vydáno 17.03.2013 | autor: redakce

Rapper z Fullhamu Example dorazil do Česka už potřetí. Po loňském vyprodaném koncertu v Lucerna Music Baru a následném letním setu na Rock for People přijel se svou crew pokořit prostor Incheba Areny.

LIVE: Example do Prahy (ne)přivezl svoji evoluci LIVE: Example do Prahy (ne)přivezl svoji evoluci

_dsc6080EXAMPLE
Incheba Arena, Praha
15. 3. 2013

Examplova poslední nahrávka The Evolution of Man na Ostrovech docela zabodovala a v oficiální UK Dance Chart se vyhoupla na první místo. Říká se, že Britové už na Exampla tolik neslyší, jeho poctivá dokumentace britské tour ale mluví jasně o opaku. Londýnská hala Earls Court byla narvaná k prasknutí a i další města na tom byla podobně. Po úspěšném startu v Británii zamířil sympatický zpěvák i do Evropy.

Stejně jako v LMB i tady se o rozpumpování jeho fans postaral DJ Baller B. Ten ani tentokrát nevynechal Internet Friends od Knife Party nebo One (Your Name) od Pharella Williamse. Jeho nenáročná diskotéka splnila svůj úkol, i když o žádnou velkou hudební osvětu rozhodně nešlo.

Example nastoupil na stage kolem půl desáté. Obavy z velké haly byly na místě, hned po příchodu bylo znát, že vyšší cena vstupenek hodně lidí odradila. Na druhou stranu dostat se do prvních řad tentokrát nebyl žádný velký problém. Zpěvák odstartoval s Kickstarts, jedním z největších hitů jeho alba Won't Go Quietly. Elliot pořád není stoprocentní zpěvák a zpočátku kariéry ani neměl v úmyslu jím vůbec být. Během prvních písní byl jeho hlas docela nejistý, postupem večera naštěstí nabyl větší síly. Jestli bereme tohle jako mínus, musíme na druhou stranu zmínit, že Example dokázal skvěle rozhýbat fanoušky a navázat s nimi kontakt i bez podbízivých pitomostí. Má charisma jako blázen a komik byl nejspíš ještě dřív, než se naučil pořádně mluvit. Stačí si projet jeho příspěvky z uplynulých turné na kanále YouTube a dáte těmto slovům za pravdu. Osobně doporučujeme jeho Science With Melvin.

_dsc6101_dsc6106

Co se týče setlistu, nezapomněl vedle Kickstarts ani na další hitovky, jako zasněnou Watch The Sun Come Up, Say Nothing nebo We'll by Coming Back z jeho spolupráce s Calvinem Harrisem. Example si přihlížející v hale celkem snadno omotal kolem prstu a závěrem setu už ani nebylo potřeba fanoušky víc hecovat. Po hodině setu zmizel z pódia, ale vrátil se ještě se čtyřmi přídavky.

Po koncertě se společně se snoubenkou Erin McNaught a ostatními přesunuli do klubu Roxy, kde právě hrál Friction - jeden z producentů jeho posledního alba The Evolution of Man. Tady pak probíhala párty až do rána a kdo byl tak předvídavý a zamířil do právě sem, může se fotkou s Examplem pochlubit kámošům.

Example se během pár let stal hvězdou první velikosti, štěstí vidět ho v klubu jakým je Lucerna Music Bar, už mít bohužel jen tak nebudeme.

text: Kateřina Nováková, foto: Mario Flachowsky

0,00