TOP 5 nevšedních okamžiků letošní Pohody

Vydáno 14.07.2014 | autor: redakce

Osmnáctý ročník nejoblíbenějšího slovenského festivalu Pohoda, jenž se uskutečnil druhý červencový víkend, lákal na interprety jako Suede, Kraftwerk, Kelis, Travis, Goldfrapp a mnoho dalších. Podívali jsme se na festival trochu z jiného pohledu a nabízíme několik momentů, které stály za to.

TOP 5 nevšedních okamžiků letošní Pohody TOP 5 nevšedních okamžiků letošní Pohody

NEJKRATŠÍ KONCERT

O ten se postarala Azealia Banks, třiadvacetiletá rapperka z Harlemu. Hodinový set byl na ni nejspíš trochu moc, a tak ho zařízla po 36 minutách, aby zbytek času vyplnil její DJ. Přestože ji spousta lidí bralo jako jednoho z headlinerů pátečního večera, ona sama to měla dost na háku. Děvče ukázalo stejnou míru preciznosti jako se svojí debutovou deskou, jejíž vydání avizuje už asi dva roky. I když v tomto případě hraje podle jejích slov roli i label.

NEJVTIPNĚJŠÍ NEKONCERTNÍ ZÁBAVA

Nácviky choreografie (i když to je možná příliš vznešené pojmenování) k vybraným písním interpretů vystupujících na Pohodě. My jsme zvolili sobotní nácvik pro The Correspondents k písni Fear & Delight pod vedením L. Cmoreje a jeho ostrovtipu. Snažit se bandu zhruba šedesáti lidí naučit několik základních sestav dá docela zabrat, ale během půlnočního setu Correspondents jste pak za hvězdy. Pohoda jako každý rok výmýšlí společně s partnery festivalu fajn možnosti, jak si co nejlíp užít volné chvilky, když vás zrovna v programu žádná z kapel neuchvátila.

pohoda gaborikNEJZÁSADNĚJŠÍ SPORTOVNÍ ZÁŽITEK

Svoji položku v programu měl pro pátek i Marián Gáborík z Los Angeles Kings a především jeho Stanley Cup. Na hlavní stagei se tak pilo z tohoto poháru a při slávě nesměl chybět ani technik Afghan Whigs. Ten totiž přijel na Pohodu s velkou dvanáctkou na hrudi a Mariánovým jménem a přitom vůbec netušil, co se tady v ten den chystá. Gáborík se po patnáctiminutovce na pódiu vydal na střeše hasičáku na spanilou jízdu festivalem i se Stanley Cupem. Tohle jen tak nezažijete.

pohoda trickyNEJNEČEKANĚJŠÍ VÝROK

Během tiskové konference se Tricky zmínil, že by rád spolupracoval s Britney Spears. Jak okamžitě vykuleným novinářům vysvětlil, líbí se mu prý, jak se v současné době Britney prezentuje a co dělá. Otázek padlo během tiskovky hromada a Tricky s úsměvem na rtech na všechny odpovídal. Dokonce svolil na pořízení "selfie"s jedním z novinářů. Samotný koncert byl pak opět trip do jiného světa, který stejně jako na Rock For People před lety dost lidí nepochopilo.

Pohoda Billy BarmanNEJVĚTŠÍ DĚŠŤ

Větší sprchy jsme si tu užili celkem dvakrát. První přistála zhruba v polovině setu Billy Barman, kteří hráli v pátek odpoledne. Z pódia se jim nechtělo. Až když technici zakryli odposlechy plachtou, zavelela kapela k odchodu. Frontman Juraj, po kterém vyhlásili ještě před koncertem prostřednictvím Facebooku pátrání, stihl během show vytáhnout celou lahev vína, a tak mu to povídalo jedna radost. Za pár minut bylo po všem a Billy Barman pokračovali vesele dál.

text: Kateřina Nováková

0,00