Jana Kratochvílová zvítězila v ringu

Vydáno 02.01.2009 | autor: redakce

Jana Kratochvílová zvítězila v ringu Jana Kratochvílová zvítězila v ringu

JANA KRATOCHVÍLOVÁ

26.12. KLUB MÍR, UHERSKÉ HRADIŠTĚ

Z neba spadl na zem vesmírný anděl Jana Uriel Kratochvílová.

Rockový Štěpán v uherskohradišťském Míru byl letos ve znamení Uriel. Vesmířanka Jana Pope Kratochvílová alias Uriel se svou kapelou Illuminatica přistála přímo v centru města a zpěvem rozdávala radost a mír. Ještě před ní ale s korábem zaparkoval domácí projekt Anitokok, který údajně vznikl v roce 2004 na burze holubů v ranních hodinách při odchodu z místního klubu Krab-PuB 999. Posluchači je mohli také vidět a slyšet na loňské srpnové Besedě u bigbítu v Tasově nebo jako předskokany na uherskohradišťském koncertu Khoiby. Příjemný hlas a muzika trochu se podobající hvězdě večera postupem času přitáhla do sálu skoro všechny lidi. Ti přišli ale hlavně kvůli Uriel a její „virčuální realitě.“

„Andělé světla, je nám velkou ctí, že jste přišli a s námi se stali součástí tohoto největšího svátku v roce. Zdraví vás skupina Illuminatica,“ zakřičela do sálu Jana Kratochvílová, která nastoupila na pódium s bílou čepicí posázenou flitry a boxerskými rukavicemi. V tu chvíli bylo jasné, komu že bude patřit tento večer ring. Nezapomněla ani na bojové pomalování. Na tváři měla pro jistotu hned několik křížů. Jestli znamenaly počet usmrcených soupeřů v tomto roce to nikdo nevěděl. Na čele mezi očima a uprostřed dalšího kříže se ji blyštil nalepený stříbrný motýl připomínající Krista. Divoženku s umělým kšiltem „hyzdil“ pohledný a černou tužkou nakreslený decentní knírek. Jana se po každé písni snažila promlouvat k masám. V některých momentech to nepřipomínalo koncert, ale spíše předvolební mítink nové astrální strany „Pro světlé zítřky.“

„Prý žijeme v nejúžasnější době celého lidstva. Ještě jsem to nezjistila, ale všichni nám to tvrdí. Musíme si vybrat svou cestu. Cestu světla nebo cestu tmy. Je to těžké, když nás baví všecko,“ začala opět nahlas přemýšlet Uriel. „Nekecej a raději zpívej,“ ozvalo se z anonymní tmy v sále. Posluchač zřejmě nepochopil hloubku myšlenky, která se po vyřčení ihned a lehce rozplynula v časoprostoru. Pozornému posluchači neunikly ten večer Copánky ani V stínu kapradiny, i když byly stíny kapradiny k nerozeznání od původní verze. Hrálo se hlavně z desky Magica. Vesmírný koráb Illuminatica s velitelkou Janou „Uriel“ Kratochvílovou zmizel kolem půlnoci opět mezi hvězdami a Mléčnou dráhou. Šanci spatřit na vlastní oči tento jedinečný úkaz na hudebním nebi budou moci letos v Zábřehu (17.3.), Hodoníně (18.3.), Rožnově pod Radhoštěm (19.3.) a Kolíně (26.3.). To je z palubního deníku zatím vše, milí andělé světla.

text a foto Karel Prchal

0,00