Wolfmother dobyli zpět své Sydney

Vydáno 23.10.2009 | autor: redakce

Wolfmother dobyli zpět své Sydney Wolfmother dobyli zpět své Sydney

Po oranžové prachové bouři se v Sydney uskutečnila dvojice koncertů Wolfmother v rámci jejich turné New Moon Rising 2009. Frontman Andrew Stockdale zcela vyměnil kapelu, ale živost a energii nezapomněl. Spolu s ním se tedy představili jeho “afro bratr” Ian Peres, střídající klávesy a basu, Aidan Nemeth s rytmickou kytarou a Dave Atkins udávající tempo bubnů. Na obou koncertech v úvodu zostra připomněli výlet do jiné dimenze a v zápětí již spustili ochutnávku ze světa kosmického vejce, songem, který nese jméno dlouho očekávaného nástupce debutového a revolučního alba Wolfmother z roku 2005.

Při druhém vystoupeni pod širým nebem sydneyského Moore parku se bandu podařilo stylově zařadit do repertoáru píseň New Moon Rising, v době, kdy jemný déšť začal ustupovat pronikavě a bojovně se deroucímu slunci ven z mraků. Celý set devíti písní, jež snímaly kamery místní televize, se nesl ve skvělém tempu a brzdila ho pouze chvílemi nedokonalá zvuková technika.
Tento neduh se naopak nedal vytknout pečlivě připravenému klubu Enmore Theatre, kde se kapela zdržela o něco déle. Obě představení byla shodně završena grandiózním podáním hymny Joker & the Thief, kdy publikum bylo absolutně strženo magií dvojitého W.
Druhým koncertem, kde zahráli „wolfies“ dokonce zdarma na podporu nové, paté řady hry Guitar Hero, tak byla návštěvníkům doslova vypálena do hlav jediná myšlenka, a to, do jakého to CD v blízké době investovat pár dolarů.

text Pavel Kasl, foto Myspace

0,00