RECENZE: Mlaďoučká Lenny nedostatkem ambicí netrpí

Vydáno 23.08.2013 | autor: redakce

Do hudebního průmyslu vstoupilo další protekční dítko. Tentokrát s pseudonymem bez příjmení, s vlastním doprovodem na piano i texty. S ambicemi a sebevědomím, které nevypadají, že by je Lenny podělila. V občance má totiž Filipová a v prodeji od 24. června EP se čtyřmi skladbami.

RECENZE: Mlaďoučká Lenny nedostatkem ambicí netrpí RECENZE: Mlaďoučká Lenny nedostatkem ambicí netrpí

lenny COVLENNY
ALL MY LOVE
Universal Music
4 trax / 14:22 min

Tracklist: You Are My Everything, All my Love, Faster Than The Sound, Letter To You

Tahle teenagerka vyrazila do světa odvážně. Zatímco donedávna doprovázela na piano maminku, teď doprovází sama sebe. Její fan page na Facebooku není stará ani dva měsíce, ale je plná postů, pozvánek a informací, ve kterém magazínu s ní objevíte rozhovor tentokrát. Zkraje léta pustila zpěvačka do světa EP All My Love se třemi songy a jedním, dnes už, hitem. Ke konci roku sice plánuje vydání plnohodnotné placky, ale se svým chraplákem se chce pochlubit hned. A rozhodně ví proč!

Kvalita EP totiž stojí a padá právě na jejím podmanivém a snadno rozpoznatelném hlasu. Zapomeňte na obrázek takřka éterické středoškolačky. Již při prvních tónech úvodního songu You Are My Everything vás unese hlasový projev propité a životem protáhlé zpěvačky odněkud z baru. Představy o mladší kopii Lenky Filipové můžete taktéž rovnou škrtnout. Lenny vyměnila máminu kytaru za piano a hrdě se na něj doprovází. Sama zvládá i textovou stránku a vsází na angličtinu. A především na romantické melodie. V tom se s maminkou nezapře, stejně jako s nastartovanou kariérou ještě před dvacítkou.

První vlaštovka v podobě singlu All My Love výrazně kontrastuje se zbytkem songů. Ten, kdo neuslyší niternou, přesto naléhavou romantiku dalších kousků z továrny Lenny, by mohl o mladičké hvězdičce získat na základě lehce prvoplánového singlu nepřesný dojem. Vedle této odrhovačky na placce najdete ony tři kousky, které nabízejí mnohem hlubší zážitek.

Vymanit se ze škatulky jí nějaký čas potrvá. Příjmení Filipová, strýček v Universal Music a raketový start Lenny pro začátek příliš nepomáhají. Pokud ale na slibovaném plnohodnotném albu zvolí cestu upřímných pianovek a placka se nestane velkovýrobnou hitů ve stylu prostých melodií po vzoru All My Love, mohla by česká hudební scéna vcelku zbohatnout.

BEST TRAX: Faster Than The Sound
ZKUS TAKY: Sarah & The Adams - My Place, Tommy Indian - Moon Dreamer, Hana Robinson - Brouk v hlavě

Martina Černá