Rock for People: TOP 5 momentů prvního dne

Vydáno 05.06.2015 | autor: redakce

První červnový čtvrtek, poprvé o měsíc dřív, odstartoval Rock for People v Hradci Králové. O pravou festivalovou atmosféru se kromě jasné oblohy postarali Asking Alexandria, Deathstars, N.O.H.A., Skyline nebo Pipes and Pints. Vzhledem k počtu návštěvníků lehce přes pět tisíc šlo spíše o pohodový warm-up, byť se známými jmény na programu.

Rock for People: TOP 5 momentů prvního dne Rock for People: TOP 5 momentů prvního dne

Rock for People den I 54FESTIVAL NEJEN O HUDBĚ

Prvním překvapením pro návštěvníky byl kompletně přestavěný areál. Kromě kempů se přesunula pódia a tím i okolní stánky. Například u stánku T-mobile jste si mohli vyzkoušet skok volným pádem ze čtyř metrů do vzduchového polštáře. Zajímavým místem je i tzv. silent disco u hlavní, první den zatím neaktivní, stage. Na první pohled klasická diskotéka, akorát s tím rozdílem, že na parketě vládlo absolutní ticho. Všichni ze zúčastněných poslouchali hudbu ze sluchátek. Atrakcemi se to v hradeckém Festivalparku jen hemží, i počasí zatím festivalu přeje.

Rock for People den I 74PREMIÉRA NOVÉHO ZPĚVÁKA ASKING ALEXANDRIA

Pro vyznavače hlasitější hudby byl připravený bohatý program všech možných žánrů. Asi největším tahákem čtvrtečního dne byla britská kapela Asking Alexandria, na níž se přišlo podívat poměrně početné osazenstvo. A to i přesto, že tu měl světovou premiéru nový zpěvák Denis Shaforostov, který nahradil Dannyho Worsnopa. Fanoušci o původního frontmana ale nepřijdou: v pátek večer vystoupí Danny se svojí novou kapelou We Are Harlot.

Rock for People den I 45LIDÍ TAK AKORÁT

Ačkoliv byl čtvrteční program bohatý, areál zdaleka naplněný nebyl. Sotva to však někomu mohlo vadit, jelikož kempy zatím nebyly příliš obsazené a prostory pod pódii zároveň nezely prázdnotou. Tím pádem se netvořily ani nekonečně dlouhé fronty a každý si tak mohl užít první den podle své libosti.

Rock for People den I 45NA DOBROU NOC N.O.H.A.

Ještě před rozchodem do stanů si měli mohli pořádně zaskotačit u energického vystoupení skupiny N.O.H.A. Už klasické hity, jako Tu Café, nebo Gypsy Valley střídaly novější skladby. Zpěvák se zpěvačkou se střídali o slovo a pod Red Bull Tour busem to vřelo. Program tím však nekončil, mimo americkou post hard-core kapelu The Colour Morale, pokračovali až do ranních hodin DJs všech žánrů.

Rock for People den I 42KDO NEMÁ SELFIE, JAKO BY NEBYL

Nejen, že jste měli možnost za drobné úkoly vyhrát od jednoho z mobilních operátorů selfie tyč, ale i sami organizátoři vsadili na tento aktuální fenomén." Sdílejte zážitky z festivalu na Instagramu nebo Twitteru a pochlub se všem svým kamarádům, jak si to na RFP užíváš!" vybízely plakáty po areálu. Poté stačilo přidat hashtag a návštěvníci se mohli zhlédnout na LED projekcích.

text: Jan Mareš, foto: Mirek Valenta

0,00