Vydáno 01.12.2008 | autor: redakce

Niceland a Dorian Gray's Prostitues zahráli společně v olomouckém S Klubu. REPORT má oči všude, tudíž vám přinášíme čerstvou recenzi akce od Martina Višni.

Niceland v Olomouci Niceland v Olomouci

NICELAND
OLOMOUC, S KLUB, 26. 11.

Zpožděný večírek.
Olomoucké eSko je zřejmě nejvhodnějším prostorem pro konání studentských večírků či větších koncertů. Nepochopitelné jsou proto časté změny produkčních, ta poslední klub zasáhla v nedávných dnech a mlha se vznášela také nad listopadovou Erasmus Indie Night. Nakonec však bez problémů proběhla, pouze s „drobným" zpožděním.

Tak třeba hlavní hvězda večera, sympaťák Niceland měl vystoupit už v půl jedenácté, zákrokem vyšší moci ovšem začal hrát až krátce před půlnocí. Programový skluz se plíživě nabral při koncertech domácích partiček Laydown (příjemný skoropopík), No Distance Paradise (chce to hrát a hrát a hrát a bude vše mnohokrát lepší) a Flash the Readies, kteří toho večera pokřtili EP Circles vhozením mezi lidi pod pódium.
Niceland málem zatím vystál důlek u baru při rozhovorech s kdekým možným i nemožným  a barmankami, pak konečně mohl přenést svoji Little Black Book také do zvukových vln z reprobeden. Tou dobou kulminoval počet příchozích (za celý večer asi tři stovky návštěvníků), lahve s vodkou na uvítanou docházely. Zvěsti o tom, že je Niceland po dlouhé době zase písničkářskou nadějí, zmíněný jasně potvrdil a bezesporu byl s várkou melancholickými baladami, neprkenným přístupem a komunikací s publikem vrcholem večera.

Závěreční Dorian Gray’s Prostitutes se však nenechali na již domácí půdě zahanbit a večer téměř zakončili svoji kytarovo-elektronickou smrští. Téměř, protože po jejich vystoupení, cca ve dvě hodiny ráno, došlo konečně na avizované soutěže (sbírání podprsenek, výroba hada z oblečení), také na vyhlášení tomboly. Následoval ještě DJ Tanoka, ale to už většina lidí táhla mrazivou nocí Olomoucí domů.
text a foto Martin Višňa

0,00