Hlavním tahákem předvánočního hodonínského rockfestu byli slovenští No Name. Jak se jim rozlučka s rokem 2008 povedla? To se dočtete v reportáži Karla Prchala.

Koncert No Name v Hodoníně Koncert No Name v Hodoníně

NO NAME
AIRFARE, MARY COCAINE, NA VŠECHNY 4, L. A.
20.12. DŮM KULTURY, HODONÍN

No Name a jejich poslední koncert v roce 2008.

Pravidelný vánoční rockfest v Hodoníně tentokrát změnil nejen účinkující, ale i místo. Po loňském sále Beseda se realizační tým rozhodl pro hodonínský dům kultury. Od sedmnácté hodiny na fanoušky čekala kapela L. A., kterou vystřídala vacenovická formace Na všechny 4. Po nich se objevila tvrdší partička Mary Cocaine, která předskakovala Precedensu s Bárou Basikovou, když přijela s deskou Aurora do Kyjova.

Svižný dech i přes hutnou kouřovou clonu měla stále více známější partička Airfare. Ta v tuto chvíli střádá potřebný materiál na novou desku. Jejich oficiální stránky uvádějí, že práce na desce pokračují a mají v lednu zablokované studio ve Zlíně. O půl jedenácté přišli na řadu No Name. Ještě předtím je uvedl moderátor, který si s diváky trochu pohrál. Díky jeho hře „chytněte se za ruce se sousedem vlevo a vpravo a klidně si vyměňte i telefonní čísla“ se z neosobního setkání bezejmenných příchozích stal večírek starých dobrých známých.

Vždyť jak by ne. Zpěvák kapely Igor Timko hned na začátku řekl, že po návratu z Česka a při projíždění Hodonínem se cítí skoro už doma. Stejná situace je, když vyrážejí ze Slovenska do světa a cestují přes Hodonín. Své vystoupení začali hitem Len tak stáť z jejich poslední studiové desky V rovnováhe a odehráli všechny známé fláky. Díky tomu zpíval celý sál s nimi. „Dneska je to náš poslední koncert v tomto roce, tak si ho spolu pořádně užijeme,“ prozradil Timko. „Za posledních deset dní jsme odehráli osm koncertů, což je pořádný nářez,“ dodal.

Zpěvák věděl, kterou píseň nasadit, aby dostal posluchače tam, kam sám chtěl. Opět neúnavně poskakoval po pódiu a střídal jednu grimasu za druhou. Až do konce, kdy zazpíval Prvá a pomalou baladu Čím to je. Samozřejmostí byl i přídavek Sestra. Pak všechno ustalo a další ročník vánočního rockfestu v Hodoníně se stal minulostí.

text a foto Karel Prchal

Playlist No Name
Len tak stáť