14. dubna vystoupily v pražském Lucerna Music Baru formace Escape The Fate, Emery a River Jordan. Naše spolupracovnice Lea Dorčáková byla u toho.

Escape The Fate: erotická show Escape The Fate: erotická show

Escape The Fate, Emery, River Jordan
14. 4. PRAHA, LUCERNA MUSIC BAR

Příjemná velikonoční nadílka.

Pro mnoho lidí to bylo jen obyčejné velikonoční pondělí strávené s rodinou, ale někteří už dopoledne vyčkávali příjezdu kapel Escape The Fate a Emery.
Dobrou hodinu pobíhali fanoušci po Lucerně a čekali, až se bude něco dít. Hostují kapelou byli River Jordan (bývalí The Airbags), kteří začali hrát až zhruba ve 20:15. Bohužel nazvučení nebylo ideální a hodně ubíralo na kvalitě. Po šesti skladbách bylo mnoho fanoušků rádo, že už nemusí poslouchat rezonující strop Lucerny a s napětím očekávali nástup další kapely.

V tu chvíli, jako by se vše změnilo a s obrovským potleskem nastoupila americká kapela Emery. Členové kapely jen sršeli energií, kterou publikum s ochotou vstřebávalo. Klávesista Josh Head uplatnil svou hyperaktivitu jak nejlépe mohl – perfektní zpěv, skákání do fanoušků a jeho pohybové kreace jen tak nikdo nezapomene. Samozřejmě byli náležitě oceněni ovacemi, ale dovolávání se přídavku bylo marné.

Kolem desáté hodiny přišli na řadu dlouho očekávaní Escape The Fate, kteří se předvedli v nové sestavě (v roce 2008 nahradil zpěváka Craig Mabbit, původní zpěvák Ronnie Radke byl vyhozen kvůli drogám). Málokdo by si řekl, že starší songy zpíval původně někdo jiný, Craig se excelentně ujal své role a navíc předvedli společně s Maxem Greenem skvělou, lehce erotickou show. Asi se jim zdálo málo osahávání na pódiu, tak si Craig sundal tričko a půjčil si králičí uši od slečny z publika., ve kterých skákal po stage – v tu chvíli ženská část publika málem omdlela. Všechno bohužel jednou končí a ani Escape The Fate nejsou výjimkou - rozloučili se svou největší hitovkou Situations a tím hezky uzavřeli velikonoční večer.

text Lea Dorčáková foto archiv

6/7

0,00