Levitační cvičení s Kissáky

Vydáno 26.05.2010 | autor: redakce

Poprvé se kissácké příšerky podívaly do Ostravy a byly z tamních fanoušků nadšeny. Vypadalo to, že se sem příště zcela jistě vrátí. A co čekat od koncertu těchto rockových bardů? Prostě klasiku.

Levitační cvičení s Kissáky Levitační cvičení s Kissáky

KISS
21.5. ČEZ ARENA, OSTRAVA

Avizovali, že to budou zcela noví Kiss, kteří na současném turné představují svou zatím poslední desku Sonic Boom. Ale co by to byl za koncert bez lítání, explozí, umělé krve a plivání trsátek do prvních řad.
Celá akce měla start stanovený na devatenáctou hodinu. A jak se zdá, tak když Kiss Army zavelí, všichni dorazí na buzerplac včas. A tak to má být. Rozehřívači pro dnešní večer byli Taking Dawn. Ač se snažili třepat hlavami hlava nehlava, lidi byli k jejich umění chladní. Za pětačtyřicet minut se stáhli z bojových pozic a celou hodinu se čekalo na čtyři zmalované generály.

Nástup byl famózní. Paula, Geneho i Tommyho vyzvedla plošina zpoza bicmana Erika a trojice zlehka dosedla před fanoušky. A cirkus začal. Jako by si chtěl zpěvák Paul Stanley do konce života zapamatovat, kde to vlastně tento večer hráli. A tak za každou písní řekl asi pětkrát Ostravo. Kromě několika obrazovek na podiu nesčetněkrát vzplály plameny a vystřelily ohňostroje. První povinnou exhibici měl Tommy Thayer, kdy z jeho kytary prýštily ohnivé střely. Přidal se i bubeník Eric Singer a puškou podobnou tarasnici sestřelil z rampy jednu sadu světel. Potom přišel na řadu Gene Simmons a plivání umělé krve. Pak se najednou vznesl nad podium a na rampě světelného parku dobrnkal I Love It Loud. Hitem Detroit Rock City se naoko v Ostravě končilo.

Ale to se ještě nepředvedl  Paul Stanley. Hned v prvním přídavku se dočkal. Z hlavního pódia přeletěl nad hlavami fanoušků jako ježibaba na koštěti až ke zvukaři, kde křepčil při I Was Made For Loving You. Stejným stylem se pak vrátil zpět na scénu. Pak už jenom zazněla God Gave R&R To You a R&R All Night a celou plochu na stání zasypala asi pěticentimetrová vrstva konfet. Kdo přišel na klasiku, byl potěšen. Kdo ale čekal nějaké novinky, odešel trochu zklamaný.
6

text Karel Prchal foto Miroslav Bednařík

Playlist: Delilah, Cold Gin, Let Me Go R&R, Firehouse, Say Yeah, Deuce, Crazy Nights, Calling Dr. Love, Shock Me, Tommy/Eric together solo, Animal, 100 000 Years, I Love It Loud (Gene fly), Black Diamond, Detroit,  I Was Made For Loving You (Paul fly), God Gave R&R To You, R&R All Night

0,00