Report z pražského koncertu Pink

Vydáno 06.08.2010 | autor: redakce

Červencový koncert Pink v pražském Edenu vyvolal u fanoušků nadšené reakce. Jak se ale líbil naší kolegyni Michaele Součkové? Více v její reportáži.

Report z pražského koncertu Pink Report z pražského koncertu Pink

Spousta skvělých zahraničních hudebníků si oblíbila naši zemi a my máme tedy možnost být svědky mnoha kvalitních koncertů. Mezi třešničky na pomyslném dortu bezesporu patří nedávný koncert americké poprockové bohyně Pink, která uchvacuje svým plným nasazením při show, kde své fanoušky přivádí do extáze specifickým a velmi silným hlasem, a to klidně za letu mezi diváky a ještě k tomu vzhůru nohama. Pražský koncert Funhouse Summer Carnival Tour ve slávistickém, a nyní i bohemáckém Edenu zahájila šokem.

Při prvních tónech singlu Get The Party Started se nechala zavřít do obří barevné krychle a za doprovodu své tolik energické hudby vyzvednout do výšky, těsně nad hlavami fanoušků. S nabírající hlasitostí praskly velké nafukovací balony, upevněné pod krychlí, z nich vypadlo množství menších barevných balonků a současně s nimi se na podium snesl ďábelský anděl v podobě Pink. Fanoušci, v přibližném počtu 15 000, vytvořili takovou atmosféru, že se zpěvačka nezdráhala rozjet svou karnevalovou show naplno. Vtipkovala ohledně předešlého večera stráveného v Praze a na mysli měla konkrétně alkohol. Divila se, že v Praze stále ještě nějaký zbyl poté, co slavili s manželem jeho narozeniny.

Tím vtipně uvedla svou píseň Sober (Střízlivý). Večer byl naplněn hity z prvního alba až po to poslední a volba songů byla nejlépe promyšlená. Fanoušci mohli zamáčknout slzy při hitech jako např. I Don't Believe You nebo Dear Mr. President, kdy emoce ze zpěvačky přímo vystřikovaly mezi dav. Poté se v ní opět probudil ten rošťák a v nafukovací zorbové kouli se vrhla nad hlavy a především natažené a připravené ruce šílícího chumlu lidí. Téměř každý se mohl plastové věci, v níž byla Pink, dotknout. Během celé show udržovala kontakt s fanoušky, ať už šlo o podávání rukou a sbírání dárečků (to vše při zpěvu) či fórky určené přímo pro konkrétní zúčastněné.

Každý měl v očích nadšení, vzrušení a nasával energii z dané situace, co nejvíce to šlo. Při závěrečném kousku se Pink nechala zavěsit na lana a létala mezi fanoušky po celém stadionu, dělala různé akrobatické prvky a nechala se spustit volným pádem hlavou dolů těsně nad své fanoušky a to vše doprovázené zpěvem její asi největší pecky So What. Všechno nadšení se změnilo na něco, co se snad ani nedá popsat slovy.

Po ukončení koncertu se celý dav vrhl k východu, na tváři spokojený výraz, jako když si dítě sní své schované sladkosti, já pozorovala reakce všech kolem a jedna mi utkvěla v hlavě. Velmi potetovaný, rozcuchaný a piercingy propíchaný mladík hlásal: „Chápu, že to rozsekalo vás holky, ale aby to dostalo i mě? To vážně nechápu…“ Myslím, že to mluví za vše. Pink je prostě královnou v tom, co dělá.

text Michaela Součková foto Radek Chlubna

Fotoreport z pražského koncertu Pink najdete ZDE.

0,00