UNITY PARTY - FEEL 3 V BRATISLAVĚ A V CHUCHLI

Vydáno 30.12.2006 | autor: redakce

28. března v Bratislavě a 11. dubna v pražské Chuchli proběhne UNITY PARTY - FEEL 3, která přivítá německé techno stars Marushu, Moniku Kruse, Chrise Liebinga a řadu dalších zahraničních a domácích DJs a projektů. Přečtete si bližší info a biografie hlavních účinkujících.
UNITY PARTY - FEEL 3 28.3. Bratislava - Koliba, Filmový ateliér Chris Liebing, Electric Indigo, Ladida, Pavel Krejdl, Toky, Agent, Benelux, Dalo 11.4. Praha - Závodiště Velká Chuchle main stage: Marusha, Monika Kruse, Ladida, Orbith, Pavel Krejdl, Agent, Madman second live-happy stage: Loutka + Airto, Chris Sadler, Stereophonic Experience, Miquel + Smaf, Derek Charvat, Trancegate, Raju + Enrico BIOGRAFIE HLAVNÍCH DJs DJ MARUSHA (DE) Marusha Gleiss se narodila 18.11. 1966 v Německu a má za sebou skoro nepředstavitelnou řadu vystoupení po celém světě, je residentkou celosvětově nejznámějších tanečních akcí Love Parade a May Day. Od roku 1991 působí na řadě německých rádiích, vydala alba např. Raveland (červenec 1994/, Wir /listopad 1995/, Ultimate /listopad 1998/ a v letošním roce se chystá další její nové album! Během svého působení na taneční scéně odehrála nespočet vystoupení po celém světě a roztančila tak miliony partypeople svými osobitými sety. Kromě muziky má také svojí talk-show na německé televizi ARD a mimo jiné má za sebou také natáčení celovečerního filmu. Její osoba znamená pro českou taneční scénu především velkou legendu. Byla velmi oblíbeným hostem na úplném počátku vývoje klubové scény v ČR a její jméno zná zaručeně velké většina českých cluberů. Svou kariéru zahájila v roce 1991 v Berlíně v rádiovém pořadu Dancehall, který vysílalo rádio DT 64 každou sobotu. Po té, co toto rádio (oblíbené především mezi mladými lidmi) ukončilo svou činnost, Marusha pokračovala dál pouze se změnou názvu pořadu a frekvence!:) A tak vzniknul nový pořad Rave satellite na na dalším oblíbeném berlínském rádiu Fitz 102.6 FM. Díky jejímu mediálnímu talentu vznikl také nový televizní pořad Feuerreiter – který nejdříve vysílala německá televize ORB a následně jej převzala ARD. Rok 1994 byl pro Marushu velmi úspěšný. Hit Somewhere Over The Rainbow se stal jejím největším hitem v historii její produkce. Prodalo se přes 500 000 nahrávek a Marusha tak získává svou první platinovou desku! Byl to první největší dosavadní úspěch pro elektronickou muziku, jelikož se jednalo o rekordní prodej nahrávky ve stylu techno music. Následující singl It Takes Me Away nebyl o moc méně úspěšný a tak přinesl Marushe do sbírky pro změnu desku zlatou. V létě tohoto roku vychází Marushe debutové album RAVELAND – které je bezkonkurenčně jedním z nejkultovnějších alb v historii taneční hudby všech dob! V roce 1995 samozřejmě Marushiny úspěchy nekončí. Odehrála nespočet setů nejen v Německu, ale i všude možně po světě, kde se rozjížděla éra techno-housové scény. Marusha v tomto roce získává ocenění VIVA Comet 95 – jako nejlepší Techno Act a ocenění Echo Award 95 – jako nejlepší ženský národní umělec! Po té se Marusha se svou tvorbou na chvilku odmlčela a jezdila po světě získávat zkušenosti. Výsledkem byla její další deska Deep, která ihned opět začala sbírat úspěchy. Následně se dostává na trh její další nové album WIR, které doprovází startovací singl Unique. Na jaře 1996 vydává Marusha další singl Secret. Jako DJ, je Marusha stále populární ať už v malých klubech, či na mega rave parties pro více než 20 000 lidí. Je asi nemožné vypsat všechna vystoupení, které Marusha v tomto roce odehrála. Za uvedení však stojí ta nejstěžejnější, jako je Mayday, Rave & Cruise, Air Rave a mnoho vystoupení v USA. V roce 1997 vychází Marushe singl My Best Friend. Oblíbený a lehkomyslně pojmenovaný track “Free Love“ přichází přesně o rok později. Ihned za ním následuje nové album No Hide No Run. V roce 1999 Marusha vydává singl Ultimate Sound. Na něj navazuje úspěšný singl Jet, který vychází na labelu Electric Kingdom – jako tvůrce však nevystupuje pod jménem Marusha, nýbrž Maru. Pod svým jménem následně vydává až další vinyl "Jumpstart". Následně se Marusha i nadále drží mezi předními světovými DJs ve stylu electro a techno, avšak nejsou jí proti srsti ani zlámanější beaty. V roce 2002 vychází její aktuální CD kompilace na labelu Proton. ELECTRIC INDIGO (AT) Electric Indigo je v současné době nejpopulárnější zástupkyní rakouské taneční scény, kde zastupuje oblast electro - intelligent & abstract techno. Za dobu svého působení absolvovala vystoupení ve více než 31 zemích světa, 134 evropských městech, Jižní Americe, Asii, zkrátka všude kde se dá. Mimo klasického Dingu si ve svém životě vyzkoušela také radio DJing, vedení obchodu s vinyly a jak je již u většiny DJs tradicí, pohybuje se také na poli producentském. Svou kariéru začala roku 1989 ve Vídni, kde zprvu hrála především jazz a funky, ale brzy přesedlala na revoluční styl pro taneční scénu - Detroit a Chicago techno. Ovlivněna těmito elektronickými styly s stěhuje do Berlína, kde začíná pracovat pro hudební obchod HARD WAX. V roce 1996 se opět stěhuje do Vídně, kde si ihned začíná budovat své vlastní hudební studio. V roce 1998 rozjíždí internetový projekt Indigo:inc. V projektu, který byl zaměřen především na taneční scénu, následně rozjíždí také první databázi Djů a producentů – tvořenou výhradně z ženské části populace. Od května 99 do února 2000 pracuje pro alternativní televizní kanál TIV Vídeň, kde má své rezidentní pořady – Indigo encounters a TIVIT, ve kterých vystupuje pod pseudonymem Indigo:inc. Od května 2000 do ledna 2001 pracuje v rakouském rádiu FM4´s. V létě 2000 je také jednou z lektorů na populární Red Bull Music Academy 2000 v irském Dublinu. V roce 2001 se opět vrací ke svému projektu na podporu žen – Djek a producentek. V roce 2002 se opět intenzivněji vrací k Dingu a tvorbě – zde stojí za zmínku jistě například experimentální projekt "Electric Violin meets Electric Indigo" – ve kterém na živo spojuje prvky reprodukovaného electro-techna s velice netradičním live doprovodem houslí (pod smyčcem Mia Zabelka). Dnes patří mezi přední rakouské DJs a v první řadě mezi špičku světové electro-techno music. Její cit pro improvizaci a neomezené hudební experimenty se velice odráží na jejích kvalitních electro-techno setech, na které se všichni návštěvníci slovenské UNITY 2003 mohou již brzy těšit! MONIKA KRUSE (DE – Terminal M) Moničina kariéra byla od začátku postavena na kombinaci Dingu a produkci. Za dobu svého působení odehrála své sety ve stovkách klubů a mnoha velkých tanečních parties. Dnes patří mezi jednu z nejuznávanějších producentek electro-techna a zároveň také mezi nejuznávanější DJe. Poté, co ukončila v roce 1991 svou dráhu modelky, představila se kamarádskému publiku jak Djka – prvním pokusem v baru “Babalu“ v Mnichově. V následujících letech hrála v několika klubech – jako například “Parkcafé“ nebo “Ultraschall“ v Reimu, ale také v několika světových klubech. Její sety měli možnost ocenit také například návštěvníci věhlasné LoveParade v Berlíně, ale blýskla se úspěšně také v Mexiku, několika londýnských klubech, Stockholmu, Chicagu, Tokiu a v roce 1999 absolvovala velmi úspěšné turné po Brazílii. V roce 1997 byla zvolena čtenáři německého časopisu Groove jako “Best national DJ of 1997“. Jak již bylo řečeno, kromě Djingu se velmi úspěšně věnuje také produkci vlastní muziky a to přibližně od roku 1995, kdy začala poprvé úspěšně vydávat například na labelech Frisbee, PrimeEvil, Fine Audio Recordings nebo School. S příchodem nového milenia učinila Monika další krůček dopředu – založením svého vlastního labelu – Terminal M. Kromě úspěšných vinylů, které na tomto labelu vyšli, upoutala pozornost také svou mixovanou CD kompilací “On the road“, která byla na hudebním trhu hodně populární a veleúspěšná co se týče prodeje. Na několika deskách dělala společně s Patrickem Lindseym (známý jako Voodooamt – čímž vznikl projekt Monika Kruse @ Voodooamt). Díky tomu vzniklo další úspěšné album “Panorama“a několik dalších desek, z nichž v současné době je aktuální Monika Kruse@Voodooamt : Highway Number 4. CHRIS LIEBING (CL rec., Cocoon, DE) Chris Liebing začal hrát v roce 1990 v oblasti německého Giessenu a o rok později se stal residentem v giessenském klubu "Red Brick", ve kterém hrál převážně hip hop, soul, pop a house. V roce 1993 se začal čím dál více zajímat o elektronickou hudbu. Jako potvrzení své hudební proměny otevřel Chris na začátku roku 1994 (mimo jiné i kvůli zdokonalení sebe sama v DJingu) Spinclub v Giessenu. Toto nezůstalo pouze jedinou hudební změnou; společně s André Walterem a Toni Riosem začali sbírat první zkušenosti ze studia a založili label Soap Records, ke kterému patřil i Tommy Bingel z Downtown Records Giessen. V roce 1995 byl Chris nucen z finančních důvodů Spinclub uzavřít a přešel tak k frankfurtské firmě Eye Q Records, kde byl zodpovědný za licenční poplatky a lisování desek. Tamější kontakty na technoscénu mu velmi pomohly při jeho DJské cestě. Díky onemocnění Pauli Steinbacha dostal Chris šanci zastupovat ho ve věhlasném klubu Omen. Díky Pauliho bookingu se stal Chris novým residentem tohoto klubu a až do jeho uzavření v roce 1998 zde pravidelně hrál se spoustou zahraničních hostů. V roce 1996 opustil firmu Eye Q Records a založil svůj první vlastní label Fine Audio Recordings u Under Cover Music Group v Neckargemündu. FAR vydalo 17 desek do svého rozdělení v roce 1999 (mezi jinými Audio 7 a 11, které Chris sám produkoval a staly se velmi populární). Kromě toho objevil svou lásku k rádiu a moderoval v letech 1997-1999 pořad "Evosonic Update", která se stala známá i fundovanou kritikou vydaných vinylů a přehledným party servisem. V roce 1999 skončil Evosonic s vysíláním a tím byl i Chrisův pořad zpečetěn. V tomto čase se oddělil od UCMG a tím pádem musel přenechat i label Fine Audio Recordings. S tím byla spjata i změna agentur, kdy ze své Urgent Contact přešel do Cocoonu ve Frankfurtu. A pro další nezávislé zveřejnění produkce založil v témže roce ještě labely CLR, CLAU a společně s Andre Walterem label Stigmata, ze kterých skrze Prime Distribution vydával produkci v Anglii. Desky z CLR, Stigmata & CLAU se rychle etablovaly, což podnítilo mezinárodní zájem o vytvoření remixů. Po skončení residentství v Omenu v roce 1998, začal hrát od začátku roku 1999 ve frankfurtském klubu U60311. Díky tomu se zrodila jeho další residentní noc. Od listopadu téhož roku vznikl jeho vlastní večer s názvem "Es ist freitagaaabend", který byl pojmenován podle jeho nejoblíbenějšího pořadu na rádiu Evosonic. Vždy první pátek v měsíci hrál společně se špičkovými hosty z Německa i ze zahraničí. V roce 1999 obsadil ve velmi oblíbené a sledované anketě časopisu Groove Magazin třetí místo v kategorii "domácí DJ" za Svenem Vaethem a DJ Hellem. V následujícím roce 2000 se posunul na místo druhé. Současně s tím byl v kategorii "producent" opět na druhém místě. V novém tisíciletí se začal opět objevovat v rádiovém vysílání. 3. dubna začal společně s Pauli Steinbachem pořadem "Pitch control", který vysílali každý čtvrtek mezi 22:00 a 24:00 na rádiu HR XXL. Začátkem roku 2001 založil svůj další pouze ale "remixový" label s názvem CLRetry, který odstartoval v průběhu tohoto roku krátkou tour společně s dalšími remixéry. Gaetano Parisio, Adam Beyer, Steve Rachmad a Speedy J poskytli Chrisovi svůj materiál k zremixování na tři desky. DJ LADIDA Když na samém úsvitu české taneční scény nastoupila někdy v 95 za gramofony na jedné párty v Radosti holka, bylo o pozdvižení postaráno. Rok se sešel s rokem, v 96 hrála kromě Prahy zcela pravidelně v Pardubicích, Břeclavi, Liberci – a na samém konci roku 96 si jako první vyslanec východoevropských zemí zahrála na slavné Mayday. Díky tomu si jí všimli především v Německu, kde je dneska velkou hvězdou. Kromě toho, že byla první, kdo se od nás podíval za hranice Čech, byla první také se svým vydaným albem. To vyšlo v roce 97 v Německu pod názvem Laser Girl a docela solidně se prodávalo u nás i za hranicemi. Se vznikem agentury East Base vstoupila pod její křídla, od letošního roku se upsala agentuře Wax, která slibuje, že ji pomůže se prosadit v celoevropském měřítku. Jako Djka odehrála stovky vystoupení nejen po Čechách a Moravě, ale především v západní Evropě, kde je její popularita už nyní srovnatelná s mnoha velkými hvězdami. DJ PAVEL KREJDL DJ Pavel Krejdl se pohybuje na naší techno scéně již od úplného začátku. Na začátku jeho Djské kariéry ho nejprve oslovoval styl hudby jako je Hip Hop . Postupně se přes tuto hudbu propracoval ke stylům jako třeba acid, trance, a později se dostal až k jeho nejoblíbenějšímu a zásadnímu stylu a tím je TECHNO. Není však vyjímkou ho slyšet zahrát i kvalitní tech house set, ale to spíš na klubových akcích. Pavel hraje jak na velkých akcích, tak ale i v klubech a je častým hostem i na akcích v zahraničí..U nás a na Slovensku hrál např. ORION HALL, SVOJŠICE, SUMMER OF LOVE, HRADHOUSE, BOOMERANG, GARÁŽE, LPC open air field,festival, TŘEBÍČ, COSMIC TRIP, EVOLUTION, CITADELA , BLUE NATION, Apokalypsa a spousta dalších akcí. V klubech pak třeba jako je RADOST FX , ROXY, PARADOGS. Můžeme ho také pravidelně slyšet na rezidentních techno klubovkách partičky techno.cz a rave cz……Connect Yourself a Reset to Connect, kde hrává společně s ostatními cz techno dj''s, ale také i s hosty jako je například, Samuel L.Session, Marco Bailey, Space Djs, Xentrix, Joel Mull, Gaetek či Surgeon…… a samozřejmě domácími Agent, Nica a Matrix. Také nová noc v Roxy s názvem RESET TO CONNECT, kde vystupuje opět s předními dj''s z Čech, Moravy a také ze Slovenska je jedna z nejvydařenějších a nejvyhledávanějších mejdanů v Praze. Velice často se pak také objevuje na akcích jako je třeba v roxy Mega club techno a v neposlední řadě musíme zmínit také residentní techno večery v klubu Paradogs v Karlových Lázních…SKAFUNDERGROUND, kde s Pavlem hrajou hosté jako je Inigo Kennedy nebo Takaaki Itoh z Japonska, ale i spousta našich dobrých dj''s. Místa, kde Pavel hrál: Německo, Chorvatsko, Rakousko, Slovinsko, Slovensko, Maďarsko, Holandsko, a nyní navštíví také Irsko a Bulharsko. DJ AGENT Od roku 1995 se pravidelně začal objevovat za gramofony v klubech po celé České republice, několikrát si zahrál i v zahraničí. V současné době má za sebou hraní prakticky ve všech českých klubech, ve kterých se hrála nebo hraje taneční hudba, velmi často se objevuje na prestižních velkých akcích, což dokládá seznam respektovaných jmen taneční scény (ať už se jedná o Djs nebo kapely), se kterými hrál. Styl, který v jeho setech uslyšíte nejčastěji je ostré techno, které není ani příliš brutální, ani příliš rychlé, ale má myšlenku a zvuk, který by měl uchvátit. Nevyhýbá se ani ostatním stylům, proto jej návštěvníci klubů mohli spatřit třeba po boku Grooveridera, Justina Robertsona, Kid Loca, Autechre nebo dalších ne techno Djs. Sám se věnuje skládání hudby, jeho skladatelská činnost se momentálně nachází ve fázi nalézání toho správného zvuku, zatím se věnoval jenom remixům pro pražský projekt Neo a rockového nestora Ivana Krále (spolupracoval třeba s Patti Smith), který chystá desku s tanečními remixy svých věcí od předních českých hudebních projektů a Djs. Podílel se rovněž na kompilování CD Techno Energy 3 a Techno Energy 9, což je velmi známá řada kompilací od pražského vydavatelství Next Era. DJ Agent je spolumajitel agentury DC PROMO, která má za sebou pořádání několika velkých perties, jako jsou např. Svojšice 2000 a Svojšice 2001, Techno House Session, Space Force 1-4, Christmas Party I a II, Radio Unity, Neural Exciter, Psychic Dreams 2, Techno Logic Party a další. DJ MADMAN Styl: tech-house, groovy progressive Pravidelné vystoupení v klubech: Dr.Max Vrchlabí, Muxic club MAX Rakovník, Duplex Praha, Industry 55 Praha, Studio54 Praha a dále po všech možných klubech v téměř celé české republice. Jeho sety je možné nepravidelně naladit také na rádiích Evropa 2 a Černá Hora. Od roku 1998 působí na taneční scéně zároveň jako DJ a promotér převážně v oblasti západních Čech a okolí Krkonoš a v poslední době také čím dál více v pražských podnicích. Z menších klubů se postupně přemístil do větších prostor a výjimkou již dnes nejsou ani jeho vystoupení na velkých tanečních akcích. Jeho sety si partypeople oblíbili především díky jejich rozmanitosti. Proto je také velmi těžké zařadit tohoto DJe do nějakého hudebně zaškatulkovaného stylu. Kombinuje především prvky tech-house s progresivními tracky, hard-house, ale téměř pravidelně do svých setů s oblibou zamíchává také tech-breakové záležitosti. Za poslední dobu hrál po boku téměř všech českých DJs. Ze zahraničních stojí za zmínku například CJ Bolland, Chris Liebing, Marco Zaffarano, Ben Long a Jamie Bissmire, Oliver Ho, Scan X, Felipe, Joel Mull, Corvin Dalek a další. BENELUX DJs Pod tímto názvem vystupuje dvojice slovenských techno DJů, kteří jsou součástí SUBTECH DJ BOOKINGu, BENCO a SVETLUX. BENCO, vlastním jménem Peter Benkovič, se věnuje DJingu od roku 1994.Hrál asi ve všech známých klubech, parties a festivalech na Slovensku, ale představil se také v Čechách, Maďarsku a Rusku.SVETLUX, vlastním jménem Martin Mikloš, se věnuje DJingu od roku 1999. Podobně jako BENCO, hrál v podstatě všude na Slovensku, na mnohých akcích v Čechách, ale také ve Francii. Oba DJové jsou od poloviny roku 2000 rezidentními bratislavského U.CLUBu a od září 2001 zde mají pravidelně jednou měsíčně svojí rezidentní noc s názvem BENELUX . DJ TOKY Postava, jež rozhodným způsobem ovlivnila vývoj techna v našich krajích, je nejuznávanějším DJem a producentem ve střední Evropě. Dj a producent hrající po celé Evropě a Kanadě. Spolu s Dalem jeden z prvních lidí produkujících techno na labelech Olga a Jozef, Numb (Rumenige). Zbývá dodat snad jen to, že jeho djskou kariéru začal v roce 1992, ale až od roku 1997 začal hrát techno. Je dlouholetým residentem bratislavského U-clubu a členem subtechu, nyní i residentem Metroklubu v Šal''e. Namixoval skvělou CD kompilaci Techno energy 10 pro Next Eru. Kromě Čech a Kanady hrál také ve Francii, Španělsku, Dánsku, Německu, Maďarsku, Rusku a Švýcarsku.

www.unityparty.cz
zavřít

Při poskytování služeb na těchto stránkách nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie na těchto stránkách. Další informace naleznete zde. Rozumím