UMĚLCI VERSUS REKLAMA

Vydáno 30.12.2006 | autor: redakce

Když se povede propojit nápaditou skladbu s výrazným reklamním spotem, vydělají na tom jak umělec, který písničku nahrál, tak společnost, jejíž výrobek je spotem propagován. Pohleďte na další hudebníky, kteří si takto přivydělávají.

UMĚLCI VERSUS REKLAMA UMĚLCI VERSUS REKLAMA

Užití nahrávky v reklamně udělalo nejednou z neznámého interpreta alespoň na čas populární ikonu - viz STILTSKIN nebo FREAK POWER.

Přeborníkem je v tomto ohledu MOBY, jehož skladby jdou v reklamním průmyslu doslova na dračku.

Aktuálně se v reklamních spotech objevují:

RICHARD X (jeho singlovka Being Nobody doprovází reklamu na Coca Cola Light),

skupina GOLDFRAPP (skladba Strict Machine zní ve spotu na Xelibri telefon značky Siemens, který mimochodem režíroval David Fincher proslavený filmy Sedm a Klub rváčů)

a možná překvapivě také MARIANNE FAITHFUL. Její skladba Kissin'' Time pomáhá i v českých televizích propagovat nejnovější mobilní výrobek firmy Sony Ericsson...

Z našich vzpomeňme alespoň MONKEY BUSINESS, jejichž skladby využívá pro své kampaně automobilka Toyota (více v aktuálním REPORTU 9/03).
zavřít