Společnost T-Mobile, která 1. března vydala ve spolupráci s labelem Soundmachine nové album
Wohnout s názvem
Karton veverek, přišla s nápadem vyzkoušet, kolik jsou Češi ochotni zaplatit za hudbu. Nové album vychází v digitální podobě na
www.t-music.cz, kde za něj fanoušci zaplatí právě takovou částku, kterou si podle nich kapela za svůj výkon zaslouží. K tomuto riskantnímu tahu se česká skupina rozhodla poprvé. Vyjít vstříc fanouškům se
Wohnout snažili už od svého vzniku před třinácti lety a nyní, v době své největší slávy, pokračují například sníženým vstupným na koncerty v menších městech.
Není proto náhoda, že s možností určit si cenu, kterou jsou fanoušci za nové album ochotni zaplatit, přichází právě bratři Homolovi, Zdeněk Steiner a Jiří Zeman. Jak na tento krok budou fanoušci reagovat, si hudebníci prozatím představit neumí. „
Rád bych to odhadl, ale tohle jsou u nás přeci jen neprobádané vody,“ soudí zpěvák a kytarista kapely
Honza Homola a pokračuje: „
Strach ale nemáme, protože i kdyby nikdo nic neposlal, máme co jíst. Navíc za námi stojí velký sponzor, bez kterého bychom tak odvážní být nemohli.“
zdroj: Soundmachine