Beatsteaks už na svých předešlých čtyřech albech dokázali vytvořit rozjetý nabušený zvuk. Album "Smack Smash" (2004) zatím znamená dosavadní vrchol, k němuž patří nejen zlatá deska za prodeje, ale i tři singlové hity. Punkové motto “udělej si sám” si vykládají po svém a skoro o všechno se starají sami. Torsten pracuje v zásilkovém prodeji merchandisingu, Arnim přímo spolupracuje s managementem a navrhuje vkusná trička pro fanoušky skupiny (aspoň pokud přistoupíme na jeho definici vkusu).
Bernd se stará o vybavení. Peter se chopil nadlidského úkolu odepisování na všechny maily od posluchačů. Každé pondělí v šest večer se Beatsteaks scházejí se svým managementem na kapelovém meetingu, aby vymysleli nové plány (a skolili několik metrů piva).
The Beatsteaks - 30. října, Roxy, Praha.
www.beatsteaks.org