Vydáno 23.08.2012 | autor: redakce
Setsakramentský švih jištěný zezadu virtuózním Chadem Kovářem (t.č. spíš řezníkem) umocňoval nabroušený zvuk, v němž se místy ztrácel Kiedisův vokál. Škoda. Poznaná nutnost totiž konečně (po třech melodických deskách už bylo načase) naučila někdejšího „rapera“ nejen položit se do tónu, ale také ho udržet. A tak obavy, že Anthony nebude schopen klenuté vokály ze Stadium Arcadium uzpívat, se nakonec nepotvrdily.
Kuráž Kiedisovi jistě dodaly i táhlé fistule Johna Fruscianta, stylotvorné stejně jako jeho kytarová hra. David Navarro se před deseti lety mohl snažit sebevíc, Frusciante je prostě nenahraditelný. Obzvlášť, když se s mistrem Fleou pustí do konverzací skrz struny. Jedna taková nakonec v atmosféře už doslova těhotné po nějakém tom hitíku, vyústila v soundtrack ke konci minulého tisíciletí: Californication, vzápětí By The Way a Under The Bridge… Co víc chtít? To už zpívala komplet celá hala včetně balkónů, kde sedět vydržel málokdo. Není se co divit, že po přídavkovém nášvihu Give It Away se Papričkám z pódia nechtělo. Spustili ještě jeden jam a pak už jenom dokolečka opakovali do rozjásané arény, že nás milují. Tihle pánové se narodili pro pódia, s kytarou na krku a paličkou v ruce. Doufejme, že ten jejich (a náš) svět ještě párkrát objedou.
text: Ondřej Fencl, foto: Tomáš Martinek, archiv
0,00
čtenáři
hlasuj