Vydáno 21.03.2014 | autor: redakce

Třetí březnový čtvrtek jste mohli koukat na Ordinaci v růžové zahradě, obložit se učebnicema nebo zajít do Rock Café na Imodium. Tušíte dobře - správně bylo za.

LIVE: Valerie je stále osudová aneb Imodium na turné LIVE: Valerie je stále osudová aneb Imodium na turné

Imodium RC 06Doctor VictorIMODIUM
Rock Café, Praha
20. 3. 2014

Večer otevřeli opavští All These Memories, kteří existují něco přes rok a jejichž tři členy (zpěvačku, basáka a mága bicích) můžete znát z jejich předchozí formace FellaSea. O tom, že si pražské publikum musí teprve získat, svědčilo zpočátku ztuhlé osazenstvo klubu příliš nereagující na výzvy kapely o společný zpěv a také jízlivé poznámky některých přihlížejících. Byla to ovšem příjemná půlhodinka a ještě příjemnější je zjištění, že dorůstající generace kapel si uvědomuje, jak je důležité mít perfektní angličtinu. Tedy pokud chtějí obstát vedle zahraničních (ale i českých, anglicky zpívajících) kapel.

Po krátké pauze přišli na řadu "skorovítězové" Global Battle of the Bands, kapela Doctor Victor. Jestli vás moc neoslovili prostřednictvím Youtube, měli byste jim dát šanci naživo. Kdo totiž na "Victory" nepříjde, ten opravdu prohloupí. Byť si každý z tria drží svou osobitou vizáž, jsou sehraní a na pódiu nechají duši. Během chvilky dokázali o svém stage sexappealu přesvědčit nejen fanoušky ostatních dvou kapel, kteří o nich dosud možná ani nevěděli, ale i návštěvníky, jimž tato svérázná podoba rocku nelahodí. Bezprostřední komunikaci s publikem, které si získali prakticky ihned doplnili skvělým zvukem; jejich potenciál přesáhnout hraniční čáru je nesporný. Suma sumárum: takhle do puntíku vymazlený koncert by od skupiny fungující pouhé dva roky (!) čekal málokdo!

Imodium RC 08

Zlatým (nebo spíš černobílým?) hřebíkem večera byli čerství držitelé dvou Žebříků, broumovsko-hradecko-pražské Imodium. Ve srovnání s listopadovými křty posledního alba Valerie zvolili skromnější scénu, skladba i jednota barev na pódiu ale zůstala zachována. Laťku vysoko posazenou od předchozí sestavy ještě o kousek posunuli a po vizuální stránce působili o něco celistvějším dojmem. Čtveřice proložila převládající skladby aktuálního alba několika staršími ověřenými kousky, scénou se krátce mihnul i Michal Skořepa (herec z videoklipu k Valerii). Závěrečné ovace zaplněného koncertního sálu byly ještě odměněny malým přídavkem, tradiční pozvánka na bar už nástroje umlčela definitivně.

text: Aneta Holá, foto: Šárka Versiganová

0,00