TATA BOJS - Termixes

Vydáno 30.12.2006 | autor: redakce

ZATÍMCO SE tvůrčí jádro TATA BOJS tenčí (kapela po odchodu kytaristy působí pouze ve dvojici Mardoša-Cais, s hostujícím Martinem Mišíkem), okruh jejich fanoušků a rozličných anketních úspěchů narůstá. Řádně rozrostlý a barevný je i tuzemsko-mezinárodní tým, který si vzal na paškál jejich skladby z alba Futuretro, aby je oděl do módního remixového pláštíku. V několika případech došlo i k dublování a třeba Geometrická, Maličká či Ramínka jsou nabízeny ve dvou verzích, což je zajímavé pro srovnání rozdílných tvůrčích přístupů. Výsledek není jednoznačně kladný, avšak ani náhodou nelze mluvit o zklamání či větších rozpacích. Některé skladby novým kabátem získaly na kráse, zprůzračněly, některé zůstaly stát jakoby na místě. Nabízí se tedy celkem třináct položek (plus extra bonus v podobě videoklipu Maličká). Boom remixů -- s nimiž se i v Čechách roztrhl pytel - se v tuzemsku zatím řídí heslem "Padni komu padni, hlavně a» jsme světoví". Existuje řada výjimek, které se naštěstí stále ještě hledají lépe než ony pomyslné jehly v kupkách sena. O prognózách let příštích by se jistě dalo polemizovat, ale ne teď a ne tady. Jsme tu kvůli nové desce TATA BOJS takže voilá! Soubor remixů trefně nazvaných Termixes se mi líbí. Pokud se překoušete přes první dva nejslabší, dost nepovedené a opravdu laciné remixy z dílny jakýchsi Pelf (Ramínka) a Operator (Maličká), dostanete se na vynikající remix skladby Prometheus z produkce britských Transglobal Underground. Možná vás zarazí, s jakou lehkostí si pohrávají s textem, kterému patrně vůbec nerozumí. Jak se ovšem říká: kdo umí, umí a kdo neumí, je na tom jako já -- prostě čumí. Podobně je na tom i dost vydařený remix Duševní, s nímž si vyhráli rovněž britští Zion Train. Tahle věc pouze navazuje na vynikající sérii termixů zúčastněných. A» už jsou to Öggg (Geometrická), Ecson Waldes (Vesmírná), Ecstasy Of St. Theresa (Duševní), Gen-D & Milis (Žluté křeslo), Reset (Maličká), Touchwood (Vesmírná), DJ Blue & Clad (Geometrická) či Laco Lučenič (Toreadorská otázka). Závěrečný remix z produkce Yoz je sice trošku kontroverzní tucka, ale i kdyby...10:3 je pořád hodně přesvědčivé skóre.

TATA BOJS - Termixes TATA BOJS - Termixes

0,00