Ze SuperStar opravdová zpěvačka

Vydáno 23.02.2010 | autor: redakce

Aneta Langerová vydala desku Jsem a s ní teď obráží kluby a kulturáky, aby ji fanouškům představila naživo. Podívala se i do brněnského Semilassa.

Ze SuperStar opravdová zpěvačka Ze SuperStar opravdová zpěvačka

ANETA LANGEROVÁ
16.2. SEMILASSO, BRNO

Automatické spojení, které naskakuje každému při vyslovení jména Aneta Langerová, je první česká SuperStar. Ale na to už můžeme s klidem zapomenout. Aneta je už dávno právoplatnou a plnokrevnou zpěvačkou první ligy. Přesvědčili se o tom všichni, co přišli na její vystoupení do brněnské Krpole. Večer začal Amor z novinky Jsem. Z této desky zahrála celkem jedenáct kousků. A nevynechala ani své staré známé hity, při kterých nechávala zpívat publikum. Stage byla jednoduchá a dominovala jí v pozadí vypolstrovaná bílá stěna. Nesloužila ale na žádné promítání obrázků. Spíše barevná světla na ní vytvářela atmosféru k jednotlivým songům. Melancholie pomalých kousků i rock vypalovaček. Při jedné z nich řežbu do kytar nevydržely dvě struny najednou a muselo se na chvíli přestat. Její účinkování završila Voda živá. Ale lidé ji jen tak nepustili. A muselo se přidávat. V nastavovaném čase zazněla Vzpomínka a nakonec remix Němé.

Tento večer Aneta Langerová skutečně ukázala, kdo vlastně je a co chce dělat. Dělat svou hudbu jak nejlépe umí a rozdávat ji mezi své lidi plnými náručemi. Brněnský koncert byl až na malé chybičky v intonaci perfektně zvládnutý. Můžeme to přičíst na vrub tomu, že šlo o první koncert a nervozita, i když měla zpěvačka zcela jistě všechno několikrát nadrcené a natrénované, udělala své. „Brno opět nezklamalo,“ rozloučila se s publikem Aneta a zmizela v útrobách kulturáku.

Text a foto Karel Prchal

0,00