LIVE: Krucipüsk předvedli velikonoční nářez v Plzni, celý sál zpíval, že Láska je ku*va

Vydáno 16.04.2017 | autor: redakce

Na Bílou sobotu zavítala na západ Čech thrashmetalová skupina Krucipüsk se strejdou Hájíčkem. Jedinečná atmosféra tohoto koncertu byla okořeněna průřezovou tvorbou jejich šestadvacetileté kariéry. Koncerty Krucipüsku bývají nabité elektrizující energií, která pojí kapelu s publikem, a jejich výborné texty by strhly i hluchého.

LIVE: Krucipüsk předvedli velikonoční nářez v Plzni, celý sál zpíval, že Láska je ku*va Krucipüsk předvedli velikonoční nářez v Plzni, celý sál zpíval, že Láska je ku*va. Foto: Petr Tibi

KRUCIPÜSK
ALFA, PLZEŇ
15. 4. 2017
(fotografie jsou ilustrační, z koncertu v roce 2016)

Tahle parta je svérázná, jen málo okoukaná a hlavně vedená charismatickým frontmanem Tomášem Hájíčkem. Do plzeňské Alfy na Americké třídě zavítali historicky poprvé. Organizaci nelze nic vytknout, všude vládla pohoda a vše šlapalo, jak mělo. U barů se fronty netvořily, obsluha stíhala a fanoušci už netrpělivě přešlapovali před vchodem a těšili se na první libé tóny.

Krucipüsk mají i po šestadvaceti letech sílu otřást celým klubem. Dokázali to v Praze

Jako support vystoupili EOS a poté i Brenda 5. EOS začínali jako první. V Alfě se pohybovalo pár lidí, seděli spíš u stolů a nenásilně poslouchali první tóny. Na parketu bylo spíše prázdno. Až později se lidé začínali scházet a pomalu rozjíždět zábavu. Když vystoupili Brenda 5, na parketu už se pohybovalo pár prvních tanečních nadšenců. Fanoušci se začínali vlnit a natěšenci Krucipüsku se hrnuli k pódiu a zabírali místa v prvních řadách.

ROZJETÝ VELIKONOČNÍ MEJDAN

Doba, kdy Krucipüsk, působil jako zvláštní zjevení, je pryč. Krucikluci míchali thrash metal s hardcorem a tímto stylem si podmanili celou Alfu. Jejich úderná skladba Druide, kterou se to všechno rozjelo, neměla chybu. Dobrá volba na úvod. Další pecky Musim do Mexika, Rock 'N' Roll to není prdel, Belzebub Disco, Cirkus dneska nebude, Criminal a hlavně Láska je kurva patří rozhodně k tomu nejlepšímu, co zaznělo.

Zařadit hudbu Krucipüsku do nějaké hudební škatulky byl vždycky trochu oříšek, protože co skladba, to trochu jiný žánr. I když v Alfě nebyla hlava na hlavě, nikomu to evidentně nevadilo. Bylo místo na skákání a pořádnou pařbu nejen v prvních řadách. Když Tomáš Hájíček oznamoval blížící se konec, fanoušci roztleskali další píseň a ruce nahoře dokazovaly, že končit se rozhodně nikomu nechce.

Přídavek byl jasný, to nejlepší na konec. Když se rozezněly první tóny písně Láska je kurva, dav zpíval dřív, než sám Tomáš. Rozjetí fanoušci si vystačili sami. V Alfě jsme byli svědky skvělé a energické párty, na kterou nezbývá než se opět těšit příště. Koncert byl famózní, pro mnohé přítomné srdeční záležitost.

Krucikluci zahráli skvěle, potvrdili svou neotřesitelnou pozici v rámci českého tvrdšího rocku. Velký dík patří samozřejmě i podpoře zvuku a světel vypalujících oči. Krucipüsk se zase jednou předvedli ve skvělé formě.

text: Jitka Šárová, foto: Petr Tibi (koncert 2016)

Témata: Krucipüsk, hard rock, thrash metal, koncerty

4,00