LIVE: Diblíkovská Aurora do Prahy přivezla novou desku i notnou dávku emocí

Vydáno 18.01.2019 | autor: Dominik Pavliš

Norská zpěvačka, která se ve svých dvaadvaceti letech pyšní oceněním Norwegian Grammy, se u nás již dvakrát představila - pokaždé na festivalu Colours of Ostrava. Pražskou premiéru s novou deskou Infections Of A Different Kind - Step 1 absolvovala Aurora ve vyprodaném Foru Karlín. A koncert to byl vynikající.

LIVE: Diblíkovská Aurora do Prahy přivezla novou desku i notnou dávku emocí LIVE: Diblíkovská Aurora do Prahy přivezla novou desku i notnou dávku emocí

AURORA
FORUM KARLÍN, PRAHA
17. 1.

Svůj přibližně hodinu a tři čtvrtě trvající set zahájila Aurora skladbou Churchyard z nového alba. Po prvních pár minutách bylo jasné, že o skvělou zábavu po zbytek večera nebude nouze. Říká se, že Aurora je perfekcionistka a ve všech ohledech to sedí. Její zpěv byl od začátku do konce bezchybný. I přes svůj nízký věk se s přehledem může zařadit po bok svých "slavnějších" kolegyň.

Okouzlující Aurora si získala diváky ve vyprodaném Foru Karlín

Zvukově koncertu prostor Fora Karlín vyloženě vyhovoval, písně podkreslovala chytře vymyšlená světelná show hýřící všemi barvami. Celkově se na scénu příjemně koukalo. Největší úspěch sklidily samozřejmě emocemi nabité hity jako například Queendom, Forgotten Love či Runaway, nicméně skladby v pomalejším tempu tolik nevynikly. Možná to mělo co dočinění s atmosférou - přeci jen noční koncert Aurory na loňských Colours of Ostrava za lehkého deště měl v tomto ohledu o něco navrch.

Diváci v Praze měli však to štěstí, že je zpěvačka ušetřila klišoidních pokusů o češtinu a neměla tolik rádoby dojemných proslovů. Jasně, neodpustila si hláskem devítileté roztomilé holčičky poznámku o tom, že všechny miluje a že právě publikum (které se nad ní rozplývalo a odměnilo by ji nadšeným potleskem, i kdyby mu sypala odpadky na hlavu) na onom koncertě je nejlepší na světě. Tak určitě!

Pochopitelně je to image, kterou si Aurora buduje. Jde jí to a působí při tom i celkem přirozeně. Je však otázkou, jak dlouho jí takový "diblíkovský", lehce přihlouplý projev, který se rozchází s její tvorbou, vydrží. Snad za sebe nechá více mluvit svou brilantní a výjimečnou hudbu.

text: Dominik Pavliš, foto: Teki Shine

Témata: Aurora, Forum Karlín, Colours Of Ostrava

4,50