LIVE: Když všechno funguje tak, jak má. Sigrid pobláznila Prahu

Vydáno 06.06.2022 | autor: Barbora Turková

Jen málokdy si můžete po koncertě říct, že všechno fungovalo tak, jak mělo. Zvuk, fanoušci, vystupující interpret, atmosféra, fanoušci. U nedělního koncertu norské zpěvačky Sigrid to tak ale bylo. Každý, kdo z koncertu v Roxy odcházel, musel být nadmíru spokojený.

LIVE: Když všechno funguje tak, jak má. Sigrid pobláznila Prahu LIVE: Když všechno funguje tak, jak má. Sigrid pobláznila Prahu

Sigrid
Praha, Roxy
5. 6. 2022

Je to jen pár dní, co norská hvězdička Sigrid Solbakk Raabe, vystupující pod jménem Sigrid, vydala druhou desku How To Let Go, kterou představuje na svém aktuálním evropském turné. Jednou ze zastávek byla i pražská Roxy, která se téměř dočkala vyprodání. Jak řekla samotná zpěvačka, zbývaly čtyři lístky. Sigrid se do paměti posluchačů dostala písničkou Don´t Kill My Vibe nebo spolupráci s kapelou Bring Me The Horizon a singlem Bad Life, který na pražském koncertě rovněž zazněl.

Rostoucí hvězdička Sigrid představila Praze své druhé album

Od začátku koncertu panovala skvělá nálada a atmosféra. Fanoušci byli neskuteční a atmosféra gradovala od začátku do konce. Nejsem moc velkou příznivkyní předních řad a vzadu se občas stane, že se najdou skupinky lidí, kteří si při koncertu povídají, což teda upřímně nesnáším. U Sigrid to ale nebylo, vystoupení si užívali úplně všichni. Včetně samotné zpěvačky, která vypadala upřímně dojatě. Dokázala to před písní Grow, kdy jí spontánně vyhrkly slzy, když chtěla poděkovat za energii, kterou jí fanoušci předali. Dvakrát musela větu začít znova a za její upřímnost jí publikum odměnilo dalším bujarým potleskem.

Na koncertě se věnovala především své druhé desce, ze které odzpívala většinu písniček. A opět klobouk dolů před fanoušky, kteří znali většinu písniček a odzpívali je společně s norskou princeznou. Ostatně norských a celkově zahraničních fanoušků bylo v Roxy opravdu hodně. Dokazovalo to nejen všudypřítomná angličtina či norské vlaječky. Sigrid celý koncert vesele poskakovalo, nechávala zpívat fanoušky, a pokud náhodou nezpívala ona, vypomáhala jí její baskytaristka a klávesistka Kristina Skyberg. Sama zpěvačka několikrát zasedla ke klavíru nebo vyprávěla o tom, jak je ráda, že může jet s kapelou evropské turné a trávit s nimi čas v tour busu. To, že spolu mají evidentně dobré vztahy, dokázala, když se otřela do ručníku Kristina. „Hm, ten je příjemný,“ vyhrkla Sigrid.

Pokud by člověk chtěl najít nějaký horší bod, bylo to jen velké teplo, které v Roxy panovalo. Jinak všechno fungovalo tak jak má. Sigrid svou pokorou a upřímností dojala všechny přítomné a jsem si jistá, že z hodinu a půl trvajícího koncertu měla upřímnou radost. Jsme si jistá, že její další návštěva přijde brzy, protože ten nedělní večer patřil k tomu nejpříjemnějšímu za hodně dlouhou dobu.

Text: Barbora Turková, foto: Rusty Shepherd
Témata: Sigrid, Roxy, koncert, Praha, pop

0,00