LIVE: Rockerka Taylor Momsen ukázala, že už dávno není roztomilá Jenny z Gossip Girl

Vydáno 12.11.2022 | autor: Barbora Turková

Americká rocková parta The Pretty Reckless se měla původně ukázat už na letošním Rock for People. Z plánů sice sešlo, pořadatelé se ale i tak rozhodli partičku kolem Taylor Momsen přivézt. Její samostatný koncert proběhl v pražské Malé sportovní hale, sekundovali jí The Cruel Knives a The HU.

LIVE: Rockerka Taylor Momsen ukázala, že už dávno není roztomilá Jenny z Gossip Girl LIVE: Rockerka Taylor Momsen ukázala, že už dávno není roztomilá Jenny z Gossip Girl

The Pretty Reckless
Praha, Malá sportovní hala
11. 11. 2022

Taloyr Momsen si mnozí vybavují spíše jako herečku. Už v sedmi letech se představila jako hlavní dětská hvězda ve filmu Grinch, který je dodnes takovou vánoční antiklasikou. A právě tady poprvé ukázala své pěvecké schopnosti, kterých se od té doby drží. Během té doby si prošla velkou proměnou. V Gossip Girl si zahrála roztomilou Jenny, posléze se však změnila v rockerku a nutno podotknout, že tahle image jí velmi sedí.

The Pretty Reckless s Taylor Momsen a mongolští The HU obsadili pražskou Malou sportovní halu

Jako předkapelu měli The Pretty Reckless hned dvě party, kvůli čemuž odstartoval koncert hlavních hvězd až o čtvrt na jedenáct. Je otázkou, zda to bylo dobré rozhodnutí. The Cruel Knives hrají klasický hardrock a The HU je zase parta Mongolů, kteří ve své hudbě využívají tradiční nástroje jako třeba morin khuur, tssur nebo topsúr. Vystoupení obou sestav bylo sice zajímavé, na fanoušcích však bylo znát, že by už raději viděli na pódiu hlavní hvězdy.

Taylor nakráčela na pódium v kožené bundě, kterou později shodila a v krátkých šatičkách, jež spíše vypadaly jako noční košilka. Ale vlastně proč ne? Fanoušci dali The Pretty Reckless hned na začátku znát, že téměř dvanáctileté čekání na jejich příjezd do tuzemska bylo až příliš dlouhé. Znali snad všechny písničky včetně těch z aktuální desky Other Worlds, která vyšla na začátku listopadu.

Celý večer se nesl v tom, co ostatně ukázala hned první písnička Death By Rock And Roll. Mix hardrocku s grungem, který skvěle mezi přítomnými muzikanty a zpěvačkou funguje. Všem je jasné, že Taylor je tady ta, na kterou je upřena hlavní pozornost. Nedá se říct, že by se šlo dívat jinam, protože má divokost prostě v sobě a přítomní fanoušci jí žrali každé slovo. Zpěvačka ani publikum nemusela hecovat, aby zpívali více nahlas. Přítomní to zvládli i bez toho, znali refrény i sloky. A když došlo na největší hit kapely Make Me Wanna Die, strhla se až davová hysterie. Snad si toho všimla nejen kapela, ale i organizátoři a dovezou The Pretty Reckless brzy opět do České republiky. Třeba právě na Rock for People a nebo do lepší haly či klubu, kde bude zvuk o trochu snesitelnější než v Malé sportovní hale.

Text: Barbora Turková, foto: Rusty Shepherd
Témata: The Hu, The Pretty Reckless, Taylor Momsen, The Cruel Knives, Malá sportovní hala, Praha

0,00