LIVE: The Offspring řádili poprvé v Brně

Vydáno 22.08.2019 | autor: redakce

The Offspring v Brně? I takové věci se mohou stát. Tedy, jsou i divnější věci. Například den předtím zahráli na hradě Loket. Jak vypadal koncert na vyprodaném brněnském výstavišti? Dozvíte se v našem reportu.

LIVE: The Offspring řádili poprvé v Brně LIVE: The Offspring řádili poprvé v Brně

Kalifornská punkrocková kapela The Offspring vyprodala ve středu 21. srpna brněnské výstaviště. Během okamžiku strhla úvodní písní Americana publikum, které nadšeně pogovalo a zpívalo texty s frontmanem kapely Bryanem Keith Hollandem. Ten byl nadšený, jak úžasnou atmosféru fanoušci vytvořili. Za pětatřicetiletou hudební kariéru má kapela početnou základnu příznivců a na koncert dorazili návštěvníci všech věkových kategorií.

Návštěvníci mohli vstoupit do areálu už ve tři hodiny. Česká punková kapela z Mostu Burning Steps zahájila vystoupení v pět hodin. Potom následovali WSTR z Liverpoolu a kalifornští Ignite. Setlist punkáčů The Offspring zahrnoval jejich největší hity. Při svíčkách zazněla klavírní verze písně Can't repeat. U písně Why don't you get a job hodila kapela do publika nafukovací balóny. Nevynechali ani cover písně Whole Lotta Rosie od AC/DC. Posluchači vytleskali celkem dva přídavky.

Do Česka se kapela vrací pravidelně, posledně vystoupila v Praze v roce 2017. Letos si kromě brněnského výstaviště zahrála také o den dřív v Amfiteátru Loket. Koncerty proběhly při příležitosti oslav 25 let festivalu Rock for People, kde byli před třemi lety headlinery právě The Offspring.

Kapela The Offspring vznikla v roce 1984 a vydali za tu dobu devět alb. Jejími členy jsou Dexter Holland (zpěv a doprovodná kytara), Greg K. (baskytara), Noodles (Kevin Wasserman, sólová kytara) a Pete Parada (bicí). The Offspring patří mezi nejdůležitější punk rockové kapely historie, celkově se prodalo přes více než čtyřicet milionů jejich desek.

Text: Tereza Hrabinová, foto: Karel Prchal

Témata: The Offspring, Brno, koncert, recenze, reportáž

0,00