LIVE: Na LP čekali fanoušci v dvousetmetrové frontě. Forum Karlín rozezněla deskou Churches

Vydáno 06.09.2022 | autor: Andrea Štipčáková

Takovou frontu Forum Karlín snad ještě nezažilo. Na LP čekali fanoušci v řadě, která se táhla od metra Křižíkova až k samotné budově, kde se koncert konal. Vyprodanou show si užili nejen oni, ale i sama zpěvačka. Na své příznivce neustále reagovala, smála se a jednoduše se bavila. Během večera odehrála celou desku Churches a přidala i své největší hity včetně Lost On You, kterým vystoupení završila.

LIVE: Na LP čekali fanoušci v dvousetmetrové frontě. Forum Karlín rozezněla deskou Churches LIVE: Na LP čekali fanoušci v dvousetmetrové frontě. Forum Karlín rozezněla deskou Churches

LP
Praha, Forum Karlín
6. 9. 2022

Není LP Forum Karlín už malé? Tahle otázka se nabízela hned při východu z metra Křižíkova, odkud se táhla dlouhá fronta až k budově, kde se show konala. Chvílemi se až zdálo, že se vůbec nezkracuje. Přicházeli další a další fanoušci, Forum Karlín se plnilo a my jsme se pomalu sami sebe ptali, jestli se do haly vůbec vlezou. Organizátoři však odvedli svou práci na jedničku a nikdo venku stát nezůstal.

Energie LP neznala mezí. Zpěvačka opět rozezpívala Forum Karlín

Předtím, než zavítala na pódium sama LP, vystoupil předskokan Rio Kosta. Že vám jeho jméno nic neříká? Nevadí. Když jsme si před koncertem hledali, o koho jde, také jsme na žádnou zprávu o něm nenarazili. Důvod je prostý. Hudebník zatím nevydal jediný singl. Jde o kytaristu zpěvačky, která se mu rozhodla dát před svými shows prostor představit svou muziku celé Evropě. Sama ho považuje za velmi talentovaného a není se čemu divit. Jeho písně mají jistě potenciál. Věrní fanoušci LP ho pak mohou znát pod civilním jménem Mike Del Rio. Jak sama interpretka během svého koncertu potvrdila, jde o producenta většiny jejích písní. Spolupracoval mimo jiné také s Christinou Aguilerou, Selenou Gomez, Eminemem nebo Cheryl Cole.

Poté, co Rio Kosta opustil pódium, začali fanoušci netrpělivě vyhlížet právě LP. Ta se na pódiu ukázala krátce po deváté hodině a fanouškům nabídla kompletní playlist aktuální desky Churches. Nezapomněla však ani na hit Lost On You, který její kariéru nastartoval. Se zpěvačkou si ho zpívalo doslova celé Forum Karlín.

LP působila počas koncertu velmi sympaticky, s fanoušky neustále komunikovala a když v jedné z písní zapomněla text, jen se sama sobě zasmála a pokračovala dál. Několikrát se nechala slyšet, jak úžasné pražské publikum je a že se jistě brzy vrátí. Neopomněla pak pochválit ani zmiňovaného kytaristu a svého předskokana Rio Kostu. Celkově bylo znát, že si vystupování velmi užívá. Na pódiu byla velmi energická, létala z jednoho konce na druhý a občas si neodpustila taneček připomínající Michaela Jacksona. A tak jí příznivci odpustili i to, že jí několikrát ulétl falešný tón.

Nyní zbývá už jen věřit, že LP potvrdí svá slova a do Česka se brzy vrátí. Třeba s novou deskou, kterou, jak prozradila, plánuje vydat během příštího roku. A možná si troufne na větší prostory. Forum Karlín totiž bylo tentokrát pro zpěvačku skutečně malé.

Text: Andrea Štipčáková, foto: Lukáš Zima
Témata: LP, Churches, Rio Kosta, Mike Del Rio, Forum Karlín, Praha

0,00