LIVE: Anastacia v Praze rozbalila svůj hlas a rozblikala světýlka

Vydáno 13.05.2018 | autor: redakce

Po dlouhých devíti letech se do české metropole v rámci Evolution Tour vrátila Anastacia. Díky tomu, že se na jejích koncertech sedí, byla kapacita jinak třítisícového Fora Karlín snížena na pouhých 1500 míst. Bez lístku koupeného předem nebyla šance se dovnitř dostat.

LIVE: Anastacia v Praze rozbalila svůj hlas a rozblikala světýlka LIVE: Anastacia v Praze rozbalila svůj hlas a rozblikala světýlka

ANASTACIA
FORUM KARLÍN, PRAHA
12. 5. 2018

V sále panovala tma, jen blikající světla říkala, že se bude něco dít. To, co následovalo, ale snad nikdo nečekal. Nepřetržitá smršť světel, opona padá a na schodech stojí popová diva, zatímco v pozadí hraje kapela. Anastacia ve svých nezapomenutelných brýlích a červeném saku otevírá koncert písní Left Outside Alone. Celý sál, který má sedět, hned na úvod vyskočí a tančí a zpívá s ní. Pověstný chraplák zní naživo ještě líp, než se dalo čekat.

FOTOREPORT: Anastacia se po devítí letech vrátila do Prahy a dokázala, že nepatří do starého železa

Jak bylo vidno, Anastacia není zrovna upovídaná. Až po pár písničkách promluvila k publiku, když prohlásila, jak je úžasné tu všechny vidět a že má Prahu moc ráda. Což je sice potěšující, ale málokterý interpret si tuto větičku odpustí. Sem tam se snažila roztleskávat fanoušky, avšak když spustila jeden ze svých největších hitů Sick and Tired, nikoho pobízet nemusela. Světelná show, na kterou byl kladen větší důraz než na tu pódiovou, nabrala ještě větších obrátek a všichni zběsile mávali rukama.

O pár písniček později opět promluvila s davem. Navázala hovor s jedním chlapcem a záhy se stala nečekaná věc. Ukázalo se, že je gay, a můžeme si ho prohlédnout i s druhým chlapcem. To vše za moderování samotnou zpěvačkou a jejím až přeslazeným, dojatým hlasem. Krásné gesto, ovšem opět trochu klišé. Poté zazněla opět "nečekaně", vzhledem k právě odehrané situaci, písnička Cowboys & Kisses.

TANČÍCÍ FANOUŠCI VSTALI ZE ŽIDLIČEK

Anastacia vyměnila červené sako za černé, vedle ní se v bocích hýbaly dvě tanečnice a následovala One Day In Your Life. Fanoušci, kteří neměli jinou možnost, než koupit si lístek na sezení, vstali ze svých židliček a v rámci svého prostoru tančili. Někteří dokonce vůbec na své sedadlo nedošli. Byla totiž možnost si v pozadí stoupnout a tím tuhle zapeklitost vyřešit.

Cover Back in Black od AC/DC byla nečekaná položka na setlistu, avšak fanoušky očividně velmi bavila. Svým hlasem na rockové písně Anastacia má, což jsme mohli slyšet v coververzi You Give Love a Bad Name. Po hodině a půl a blížícím se konci už všichni netrpělivě čekali, jestli uslyší megahit I'm Outta Love. Uslyšeli. Ale až jako přídavek. Anastacia tím svůj koncert uzavřela a fanoušci rychle pochopili, že žádné vyvolávání ani tleskání už ji zpět na stage nedostane.

Koncert byl dobrý. Ale mohl být lepší. Světla, která chvílemi mohla způsobit epileptický záchvat, přebila vše ostatní. Po zvukové stránce to bylo skvělé a zpěvačka dala do svého výkonu hodně. Dokonce i zmínila svoji rakovinu. Škoda, že se na pódiu nic nedělo. Kapela v pozadí, občas tanečnice vedle Anastacie a zpěvačka samotná občas vyšla po schodech a zavlnila se. Doufejme, že než znova přijede, nebudeme znovu čekat téměř celou dekádu.

text: Tereza Bartošová, foto: Jaroslav Noska

Témata: Anastacia, Evolution, Forum Karlín

4,00