LIVE: Ben Cristovao se vrátil do O2 areny. Show byla plná hostů i nápadité grafiky

Vydáno 02.10.2022 | autor: redakce

Po dvouletém odkládání vystoupil Ben Cristovao v pražské O2 aréně a společně s řadou hostů již podruhé vystoupil v největší hale v České republice. A i když se i dlouho plánovaná show neobešla bez pár drobných chybiček, Ben předvedl koncert, ze kterého jeho fanoušci neodcházeli zklamaní.

LIVE: Ben Cristovao se vrátil do O2 areny. Show byla plná hostů i nápadité grafiky LIVE: Ben Cristovao se vrátil do O2 areny. Show byla plná hostů i nápadité grafiky

"Kdo by věřil tomu, že ten kluk ze SuperStar před třinácti lety bude mít na pódiu takové hosty,” řekl samotný Ben během své show. A opravdu, hostů se na pódiu vystřídalo nespočet. Nutno ale podotknout, že ačkoliv šlo o opravdu velká jména československé hudební scény, Benovi pozornost rozhodně nesebrala. S hlavní hvězdou večera muzikanti předvedli jejich společné songy a odebrali se za velkého nadšení zpět do backstage.

Ben Cristovao si do Ledáren přivezl několik hostů, zazpíval si s Miraiem Navrátilem nebo Adamem Mišíkem

Jeden z největších aplausů od fanoušků získali Rychlí kluci z Brna - mladá parta rapperů v čele s Calinem, kteří se těší obrovské popularitě a představují momentálně nejoblíbenější rapové uskupení, hned po Milion+. Velký úspěch sklidili i Rytmus, Majk Spirit, Ego nebo Mirai Navrátil či Adam Mišík a Marcell. Všichni zmínění hosté dodali show šťávu a byli tou správnou volbou. Ben Cristovao je interpretem, který zná a sleduje aktuální trendy, ví, co u mladé generace funguje a spolupracuje se jmény, které jsou stále “fresh”.

Produkční stránce, o kterou se postaral management Championship Music, není co vytknout. Ben několikrát “vzlétl” do vzduchu, pomocí obrovského stříbrného lva se přesunul na druhou stranu haly, kde předvedl track Kolotoč a potěšil tak fanoušky, kteří svá místa měli daleko od pódia. LED obrazovky po celou dobu show přinášely nápaditou grafiku a vizuální projekce plné barev. Bena několikrát i během vystoupení doprovázeli tanečníci.

S jediným malým problémem, se kterým se Ben Cristovao během show potýkal, byl zvuk a především vokalistka měla občas problém se slyšet. Cristovao tak musel během koncertu několikrát upozorňovat zvukaře, aby zesílil její mikrofon. Ani to ovšem zážitek z koncertu nezkazilo. Především v druhé polovině show nabrala atmosféra na obrátkách, sedící publikum i diváci v zadních částech haly se osmělili a nebáli se tančit a skákat.

Na Bena přišlo do O2 arény patnáct tisíc lidí, kteří neodcházeli zklamaní. Fanoušci hudebníkovu tvorbu znají nazpaměť a během večera několikrát dokázali, že jim nedělá problém dokončit sami celou sloku. Cristovao předvedl všechny své největší hity a nechyběly i starší tracky jako ASIO, Těžký váhy, Tělo nebo melancholická píseň Poslední. Jako přídavek padl i publikem vytoužený track Bomby z roku 2014 a “ruky hore” měla doslova celá hala.

Ben Cristovao je pro stále ještě zkostnatělou českou hudební scénu velmi důležitou osobností. I po deseti letech působení má mladé generaci stále co nabídnout, moc dobře ví, jak má vypadat moderní zvuk, jak se oblékat, mít zajímavou image i jaká společenská témata zaujmou generaci Z. “Ben je frajer,” řekl při show Rytmus a zajisté má pravdu. Ben možná není dokonalý zpěvák a s jeho artikulací budete mít občas problém, ovšem jeho zajímavá osobnost a talent vám vše vynahradí. Cristovao zkrátka jako jeden z mála před třinácti lety po účasti v pěvecké show neusnul na vavřínech, a právě jeho pracovitost do dostala až k druhému koncertu v O2 aréně.

Text: Barbora Koubová, foto: Lukáš Wagneter
Témata: Ben Cristovao, Rytmus, Adam Mišík, Mirai Navrátil, Ego, Majk Spirit, Marcell, O2 arena, Praha

0,00